مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

استمرار برنامه عظیم بزرگداشت یاد و نام شهیدان؛ جهاد کبیر و جهاد تبیین است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: برنامه عظیم بزرگداشت یاد و نام شهیدان به ویژه شهدای گمنام در شرایط کنونی و استمرار آن هم جهاد کبیر است و جهاد تبیین، بر همین اساس؛ امید است که با اقداماتی از این دست جواب جنگ ترکیبی دشمنان بر ضد ملت ایران را بدهیم.
کد خبر: ۵۶۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ - 18December 2022

تشییع پیکر شهدای گمنام هم جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت شهدای گمنام استان و نیز شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی که امروز در سالن شهید باهنر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: از روز گذشته یعنی 26 آذر 1401 که پیکرهای مطهر 12 شهید گمنام در فرودگاه بین ­المللی شهید هاشمی­‌نژاد مورد استقبال واقع شدند تا روز پنجم دی قرار است در نقاط مختلف پیکر این شهیدان مورد میزبانی امت حزب الله و ایثارگر استان قرار گیرند.

سردار یوسفعلی‌زاده در ادامه با بیان اینکه برنامه عظیم بزرگداشت یاد و نام شهیدان به ویژه شهدای گمنام در شرایط کنونی و استمرار آن هم جهاد کبیر است و جهاد تبیین، افزود: امید است که با اقداماتی از این دست جواب جنگ ترکیبی دشمنان بر ضد ملت ایران را بدهیم. بر همین اساس پیش‌­بینی شده که در سطح استان؛ بر اساس اولویت  مراکزی که طی ماه‌­های اخیر در آن اقدامات ضدامنیتی انجام شده بدرقه و تشییع شهیدان گمنام در آن اماکن صورت بگیرد.

وی با اشاره به تقارن دهه بصیرت و هفته جهانی مقاومت با ایام فاطمیه گفت: در این ایام مسئولان و متولیان امر باید با برنامه­ ریزی ­های لازم بر روی یادمان­ های شهدای گمنام و تجلیل از آنها بر روی برگزاری بهتر برنامه ­ها در این مکان­ ها متمرکز شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار