فرماندار خلیل‌آباد:

ترویج فرهنگ شهادت راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

«یاوری» گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از راه‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان و دسیسه‌های بدخواهان اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۵۶۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷ - 18December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خلیل‌آباد، جلسه هماهنگی جهت استقبال و تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان خلیل‌آباد به ریاست «سید مسعود یاوری» فرماندار شهرستان و با حضور سایر اعضا امروز در فرمانداری برگزار شد.

یاوری در این مراسم اظهار داشت: خوشحال هستیم که باری دیگر خلیل‌آباد میزبان پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس است و این فرصت را فراهم می‌آورد تا با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کنیم.

وی گفت: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم که بر گردن همه ملت ایران حق دارند مایه عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس اسلامی در منطقه و جهان هستند و لذا باید یاد و خاطره شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس را در جای‌جای میهن اسلامی زنده نگه‌ داریم.

فرماندار خلیل‌آباد تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از راه‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان و دسیسه‌های بدخواهان اسلام و انقلاب است.

این مسوول بر لزوم تشکیل کمیته‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات، پشتیبانی، اجرایی و امنیت و انتظامات به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام تاکید کرد.

یاوری در پایان از قشرهای مختلف مردم برای حضور گسترده در مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در شهرستان خلیل‌آباد دعوت کرد.

تشییع شهید گمنام در خلیل‌آباد

سرهنگ پاسدار «محمدحسن مقدم» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در این مراسم ابراز داشت: پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر میهمان مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان خلیل‌آباد خواهد بود که به دلیل تقارن این مراسم با ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره (س) برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: پیکر این شهید والامقام سه‌شنبه ۲۹ آذر با حضور در روستای جابور، شهر کندر و مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت و مراسم تشییع همان روز در شهر خلیل‌آباد از تکیه حسینی تا میدان مرکزی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خلیل‌آباد افزود: مراسم وداع با پیکر شهید گمنام با حضور قشرهای مختلف مردم، سه‌شنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۹ در حسینیه حسینی شهر خلیل‌آباد برگزار خواهد شد.

در این نشست اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در راستای برگزاری هرچه باشکوه تشییع شهید گمنام پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها