جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی:

شکل‌گیری تمدن اسلامی در پرتو دانش‌افزایی نسل جوان/ دشمن با استقلال ایران اسلامی مشکل دارد

امیر سرتیپ «الهامی» گفت: تمدن بزرگ ایرانی و اسلامی در بیانیه گام دوم ترسیم شده است و دستیابی به این تمدن بزرگ در پرتو تلاش و ممارست و دانش‌افزایی نسل جوان محقق خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 21December 2022

شکل‌گیری تمدن اسلامی در پرتو دانش‌افزایی نسل جوان/ دشمن با استقلال ایران اسلامی مشکل داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جشنواره جوان سرباز که امروز در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با اشاره به ضرورت ارتقای دانش و آگاهی نسل جوان، اظهار داشت: نسل جوان موتور پیشران جامعه محسوب می‌شود و هرچه این نسل با فرهنگ مطالعه و دانش‌افزایی عجین باشد، روند پیشرفت و تکامل جامعه تصاعدی خواهد بود.

امیر الهامی با بیان اینکه مطالبات رهبری برای ما ایجاد تکلیف می‌کند، گفت: اگر قرار است مطالبه رهبر و فرمانده‌مان را محقق کنیم و نام ایران را در سراسر گیتی به عنوان یک کشور مقتدر بر زبان‌ها جاری کنیم، باید سرانه مطالعه را افزایش دهیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه مطالعه برابر با کسب تجربه و آگاهی است، تأکید کرد: شما جوانان به عنوان پشتوانه و سرمایه ملی کشور باید در این عرصه تلاش کنید و بر علم و دانش خود بیافزایید.

وی با بیان اینکه عمده تلاش دشمن امروز بر این است تا با سیاه‌نمایی، نادیده گرفتن نقاط قوت و اشاعه یأس و ناامیدی جوانان را از مدار عملیاتی کشور خارج کند، افزود: بدون تردید دنیای استکبار مخالف ایران مقتدر و بزرگ است؛ از این‌رو تمام تلاش خود را می کند تا تمدن ایرانی اسلامی شکل نگیرد.

امیر الهامی با تاکید بر اینکه بخش عمده اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر عهده جوانان این مرز و بوم است، خاطرنشان کرد: تمدن بزرگ ایرانی و اسلامی در بیانیه گام دوم ترسیم شده است و دستیابی به این تمدن بزرگ در پرتو تلاش و ممارست و دانش‌افزایی نسل جوان محقق خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: بدون تردید تا زمانی که ما به دنبال استقلال و عدم وابستگی باشیم، دنیای استکبار در مقابل ما خواهد ایستاد و اگر بخواهیم با زبان مذاکره کار را پیش ببریم، بعد از حل مسئله انرژی هسته‌ای، به توان موشکی ما ایراد می‌گیرند و پس از آن، موضوع حقوق بشر را مطرح می‌کنند؛ این ماهیت دشمن است که همواره در پی منافع خود امتیازگیری کند و اجازه پیشرفت را به شما ندهد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار