برگزاری مراسم تشییع پیکر‌های شهدای گمنام در مازندران+ فیلم

پیکر‌های مطهر 14 آلاله زهرایی در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر‌های مازندران تشییع می‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ - 22December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با سومین سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج «قاسم سلیمانی» دیار علوی عطرآگین از حضور ۱۴ آلاله زهرایی سال‌های ایثار و مقاومت خواهد شد.

آئین استقبال سراسری و تشییع ۱۴ شهید گمنام دفاع مقدس در قالب دو کاروان شهدایی با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس در غرب و شرق استان مازندران برگزار خواهد شد.

برنامه استقبال در شهر‌های استان از صبح شنبه سوم دی آغاز خواهد شد و کاروان شهدایی در غرب استان صبح این روز در کلاردشت و عصر نیز در شهرستان تنکابن حضور پیدا می‌کند.

همچنین برنامه روز دوم کاروان شهدایی در غرب استان یکشنبه چهارم دی با محوریت شهرستان عباس آباد آغاز می‌شود و عصر این روز مورد استقبال مردم شهرستان نور قرار خواهد گرفت.

در روز دوشنبه پنجم دی کاروان شهدا، صبح در فریدونکنار و عصر در شهر گتاب و بابلکنار مورد استقبال مردم عاشورایی استان مازندران قرار می‌گیرد.

همچنین کاروان شهدایی در شرق استان صبح شنبه سوم دی در شهرستان گلوگاه مورد استقبال قرار می‌گیرد و عصر این روز مردم شهرستان بهشهر به استقبال این کاروان خواهند رفت.

برنامه روز دوم کاروان شهدا در شرق استان روز یکشنبه چهارم دی در شهرستان سوادکوه آغاز می‌شود و عصر این روز مردم شهیدپرور شهرستان سوادکوه شمالی به استقبال شهدا می‌روند.

در صبح روز دوشنبه پنجم دی مردم شهرستان میاندورود به استقبال کاروان شهدا خواهند رفت و عصر این روز شهرستان‌های جویبار و سیمرغ از شهدا استقبال می‌کنند.

مراسم وداع استانی دوشنبه پنجم دی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای شهرستان ساری برگزار خواهد شد. همچنین مراسم تشییع استانی سه شنبه ششم دی ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان امام (ره) ساری برگزار می‌شود.

مراسم وداع شهرستانی نیز شامگاه سه شنبه ششم دی در شهر‌های رامسر، نوشهر، محمودآباد، آمل، بابلسر، بابل (گتاب و بابلکنار)، قائمشهر، ساری و نکا برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع و تدفین پیکر‌های مطهر شهدا در شهرستانها صبح چهارشنبه هفتم دی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها