رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان:

توزیع 40 هزار بسته معیشتی یلدایی بین نیازمندان در گیلان

سرهنگ «ابراهیمی» از توزیع بسته‌های معیشتی یلدایی بین نیازمندان خبر داد و گفت: سپاه قدس گیلان با کمک خیران همزمان با شب یلدا، 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.
کد خبر: ۵۶۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 22December 2022

توزیع 40 هزار بسته معیشتی یلدایی بین نیازمندان در گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «احمد ابراهیمی» رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران از توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان خبر داد و اظهار داشت: مردم نوع‌دوست و خیران گیلانی در ایام مختلف عشق و همدلی خود را نشان دادند که جای تقدیر دارد.

وی توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان را یک اقدام حسنه و مهم در جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: این اقدام حسنه از نخستین روز‌های شیوع کرونا در ایران آغاز شد و کماکان ادامه دارد.

ابراهیمی با اشاره به نقش خیران و مردم در توزیع بسته‌های معیشتی خاطرنشان کرد: در طول چند سال گذشته خیران یکی از بازو‌های محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که با کمک خود به نیازمندان نقش مهمی در برقراری آرامش در جامعه داشتند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در استان گیلان همزمان با شب یلدا خبر داد و گفت: خانوار‌هایی هستند که به دلیل تنگدستی توان برگزاری جشن شب یلدا را نداشتند لذا سپاه قدس گیلان با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیران، ۴۰ هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی ۱۲ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع کردند.

ابراهیمی یکی از راه‌های افزایش امید در جامعه را کمک به نیازمندان در برهه‌های مختلف دانست و بیان کرد: مردم، ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و شایسته ارائه بهترین خدمات توسط کارگزاران نظام هستند که باید به آنان توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها