رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود مطرح کرد؛

برگزاری همایش «عهد فاطمی» در شهرستان میاندورود

حجت الاسلام «کاظمیان» گفت: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه عهد فاطمی با محوریت بانوان شهرستان میاندورود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱ - 24December 2022

برگزاری همایش «عهد فاطمی» در ایام شهادت حضرت زهرا (س)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ابوذر کاظمیان» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم فاطمیه (س) در این برهه از زمان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تمدن سازی و تحقق جهاد تبیین، ترویج سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها است.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی‌ها و کینه توزی‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط استکبار جهانی و برخی کشور‌های غربی و منطقه‌ای افزود: در تاریخ تحلیلی اسلام و بویژه در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی جایگاه زن و ارزش‌های زنان در جامعه بسیار مورد توجه قرار گرفت و امروز هم نسبت به همین جایگاه و منزلت زن در جامعه اسلامی دشمنی‌های فراوانی می‌شود و علت هجمه‌های اخیر علیه جمهوری اسلامی هم به همین بهانه است.

حجت الاسلام کاظمیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش عهد فاطمی در شهرستان میاندورود، تصریح کرد: امروز هویت زن مسلمان با الگو برداری از سیره و سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها تمامی نسخه‌های تمدن پوشالی غرب را با چالش مواجه کرده است و قطعا در این تقابل هم مستکبران عالم شکست خورده و خواهند خورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه مراسم شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، خاطرنشان کرد: دسته روی و عزاداری بانوان، ویژه برنامه همایش عهد فاطمی، برگزاری تئاتر و نمایش آیینی، تجمع هیئات مذهبی این شهرستان و برگزاری مراسمات عزاداری این ایام در تمامی موسسات و کانون‌های قرآن این شهرستان و... از برنامه‌های این ایام است که در شهرستان میاندورود برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار