عملیات صهیونیست‌ها در یورش به «جنین» شکست خورد

نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند، اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
کد خبر: ۵۶۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ - 24December 2022

عملیات صهیونیست‌ها در یورش به «جنین» شکست خوردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب نیوز، نظامیان صهیونیست بامداد امروز (شنبه) به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند.

در پی این یورش گسترده نیرو‌های مقاومت فلسطین به سوی گشتی‌ها و نظامیان صهیونیست تیراندازی کردند و درگیری‌های شدیدی میان دو طرف در نقاط مختلف جنین گزارش شده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که صهیونیست‌ها در جریان این یورش در تلاش برای بازداشت «ماهر ترکمان» مبارز فلسطینی در اردوگاه جنین بوده اند که در پی تیراندازی شدید نیرو‌های مقاومت در عملیات خود شکست خورده و مجبور به عقب نشینی شده اند.

در تحولی دیگر، گردان‌های شهدای الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) بامداد امروز با انتشار تصاویری از تیراندازی نیرو‌های مقاومت به سوی شهرک صهیونیست نشین شاکید در غرب شهر جنین خبر داد.

گردان جنین وابسته به گروهان‌های قدس نیز شامگاه گذشته در بیانیه‌ای از تیراندازی شدید مبارزان مقاومتی عضو این گردان، به سوی شهرک صهیونیست نشین شاکید خبر داده بود.

در تحولی دیگر از غزه، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته با صدور بیانیه‌ای از سرنگونی یک فروند پهپاد متعلق به ارتش این رژیم بر فراز حریم هوایی غزه خبر داد.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی با آزادی پنج نفر از اهالی قدس از زندان‌های خود، آن‌ها را از مسجدالاقصی و منطقه قدیمی قدس اشغالی تبعید نموده است.

پلیس رژیم صهیونیستی به این افراد هشدار داده در صورت نزدیک شدن به مسجدالاقصی مجدداً بازداشت شده و به زندان افکنده می‌شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار