جان فدا/ نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

اقدامات شهید سلیمانی مصداق وحدت‌بخشی در جهان اسلام بود

شهریاری با بیان اینکه اقدامات شهید سلیمانی در جهان اسلام مصداق اقدامات وحدت‌بخش بود، گفت: ایشان نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام آزادگان جهان یک قهرمان و یک افتخار بود.
کد خبر: ۵۶۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 26December 2022

اقدامات شهید سلیمانی مصداق وحدت‌بخشی در جهان اسلام بود/«حسینعلی شهریاری» نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به نقش شهید «حاج قاسم سلیمانی» در ایجاد وحدت و همگرایی در جهان اسلام، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی که سردار دل‌های مردم آزاده جهان است در تاریخ تکرار نمی‌شود، ایشان در همه ابعاد شخصیتی خود اعم از نظامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تفکر بسیار بازی داشتند.

شهریاری تصریح کرد: بنده مدیریت شهید سلیمانی را چه در برهه‌ای که امنیت جنوب شرق کشور را برعهده داشت و چه در برهه‌ای که فرماندهی نیروی قدس سپاه را بر عهده داشت درک کرده‌ام، ایشان در مواجه با همه مشکلات و معضلات کاری خود با ذهنیتی باز و افق دید بسیار بالا راهکار ارائه می‌داد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز داعش از صحنه روزگار محو شده است فقط به دلیل همت و پایمردی این قهرمان جهان اسلام است، ایشان به معنی واقعی کلمه مرد میدان بود، زیرا در تصاویر و ویدئوهایی که از حاج قاسم منتشر شده است ما همواره او را بر روی تپه و بلندی مشاهده می‌کنیم که در معرض خطر از سمت دشمن است.

وی افزود: این در حالی است که مطابق دستورالعمل‌های نظامی فرماندهان باید در جایی قرار گیرند که سرپناه داشته تا از معرض آتش دشمن به دور باشند.

شهریاری با بیان اینکه اقدامات شهید سلیمانی در جهان اسلام مصداق اقدامات وحدت‌بخش بود، گفت: ایشان نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام آزادگان جهان یک قهرمان و یک افتخار بود، زمانی که شهید سلیمانی به «کرملین» (کاخ ریاست‌جمهوری روسیه) رفت با استقبال و احترام ویژه «ولادیمیر پوتین» مواجه شد همین مسئله حکایت از عزتمندی ایشان دارد.

نماینده مردم زاهدان تاکید کرد: همه ما باید قدر شهید سلمانی را بدانیم و سعی کنیم با بهره‌گیری از الگوی بزرگی همچون ایشان مشکلات کشور را رفع کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها