دولت نجات ملی یمن؛

صنعاء پیامد‌های شرایط نه جنگ و نه صلح را درک می‌کند

دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که صنعاء از تهدید‌های ناشی از شرایط نه جنگ و نه صلح در شرایطی که دشمن به دنبال تثبیت حضور اشغالگرانه خود در یمن است، اطلاع دارد.
کد خبر: ۵۶۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 25December 2022
صنعاء پیامد‌های شرایط نه جنگ و نه صلح را درک می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه خواسته‌های صنعاء مشروع و مبتنی بر حقوق مشروع ملت یمن است، افزود: باید محاصره بندر الحدیده و فرودگاه بین المللی صنعاء پایان یابد.
 
در این بیانیه آمده است: از تلاش‌های برادران عمانی برای برگزاری مذاکرات در راستای دستیابی به صلح عادلانه در یمن و منطقه قدردانی و تاکید می‌کنیم که صنعاء مسئولیت ملی و تاریخی در قبال مسئله عادلانه ملت یمن در تحقق استقلال کامل، حفظ حاکمیت خود و پایان دادن به اشغالگری دارد.
 
دولت نجات ملی یمن تاکید کرد: ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی و اماراتی را مسئول همه پافشاری‌ها بر تداوم تجاوز، محاصره و اشغال یمن می‌دانیم.
 
این در حالی است که محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن نیز تاکید کرد که ارتش یمن توانایی مقابله با متجاوزان و هدف قرار دادن کشور‌های متجاوز و تأسیسات حیاتی و حساس آن‌ها را دارد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها