سرکنسولگری ایران حملات تروریستی در بلوچستان پاکستان را محکوم کرد

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در «کویته»، طی بیانیه‌ای حملات تروریستی روز گذشته در مناطق مختلف ایالت بلوچستان پاکستان را محکوم و با خانواده‌های قربانیان این حوادث ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۵۶۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ - 26December 2022

سرکنسولگری ایران حملات تروریستی در بلوچستان پاکستان را محکوم کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سرکنسولگری کشورمان در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان امروز طی بیانیه‌ای حملات تروریستی و انفجار‌های روز گذشته در کویته و دیگر مناطق این ایالت را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: ایالت بلوچستان پاکستان روز گذشته شاهد چند فقره اقدام تروریستی بود که منجر به جان باختن تعدادی از نیرو‌های امنیتی پاکستان و همچنین شمار قابل توجهی از غیرنظامیان بی دفاع شد. سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران قویا این اقدامات ضدانسانی را محکوم می‌کند.

نمایندگی کشورمان در شهر کویته ضمن اعلام همبستگی با مردم و دولت پاکستان به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت و با آسیب دیدگان ابراز همدردی کرد.

روز گذشته طی چند حمله تروریستی به نیرو‌های امنیتی پاکستان در چند منطقه بلوچستان و همچنین انفجار بمب در شهر کویته، ۱۱ نفر از ماموران امنیتی و تعدادی از غیرنظامیان کشته و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

منابع خبری پاکستان امروز اعلام کردند: گروه تروریستی و تجزیه طلب ارتش آزادیخواه بلوچ مسوولیت تمامی حملات روز گذشته در بلوچستان را برعهده گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار