آخرین وداع با یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استانداری فارس

همزمان با سالروز سوگواری ام ابیها فاطمه زهرا (س) مراسم وداع و خاکسپاری یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ - 27December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، همزمان با سالروز سوگواری فاطمه زهرا (س) مراسم وداع و خاکسپاری یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود در استانداری فارس به خاک سپرده شود دقایقی پیش آغاز شد.

تشییع مطهر این شهید گرانقدر از صبح امروز به همراه پیکر هفت شهید گمنام دیگر مربوط به دوران دفاع مقدس و دو شهید شناسایی شده دیگر با حضور پرشور مردم شیراز برگزار شد و شیرازیها از میدان ارم تا میدان امام حسین (ع) پیکر مطهر این ده شهید را تشییع و دقایقی پیش با آنها وداع کردند.

پیکر مطهر این شهید گمنام در استانداری فارس به خاک سپرده خواهد شد و دیگر شهدای گمنام نیز در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز واقع در صدرا، اداره کل آموزش و پرورش فارس واقع در خیابان معدل شیراز، مجموعه صدرشیمی وزارت دفاع در شیراز و در شهرهای فسا، خاوران خفر، بالاده بیرم و مرودشت به آغوش خاک سپرده خواهند شد.

پیکر مطهر دو شهید شناسایی شده با نامهای شهید سلیمان زارع نیز در خرامه و شهید رحمان خسروانیان در قادرآباد در شمال استان فارس دفن خواهند شد.

به گزارش دفاع‌پرس بر اساس اعلام فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح پیکر پاک این شهیدان والامقام در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق کشف شده که از طریق آبراه بین المللی اروند و از طریق بندر آبادان وارد کشور شدند.

پیکر این شهدا مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال 67 است که به تازگی تفحص شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار