فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی؛

شهدای گمنام شاگردان برجسته مکتب فاطمی هستند/حضور مردم در مراسم تشییع شهدا مهمترین مولفه اقتدار است

سردار کریمی گفت: ملت ایران همواره با حضور باشکوه خود در صحنه های مختلف توطئه های دشمنان را خنثی کرده و حضور باشکوه مردم در حماسه هایی چون تشییع شهدا خود وحدت آفرین و مهمترین مولفه قدرت و اقتدار در کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۵۶۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ - 27December 2022
شهدای گمنام شاگردان برجسته مکتب فاطمی هستند/حضور مردم در مراسم تشییع شهدا مهمترین مولفه اقتدار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه مراسم تشییع پیکر پنج شهید گمنام دفاع مقدس که امروز و همزمان با سراسر کشور در اراک برگزار شد،اظهار داشت: شهدای گمنام با الگو گیری از مکتب حضرت زهرا(س) حماسه آفرین شدند و شهدا شاگردان برجسته مکتب علوی و فاطمی هستند.
 
وی با بیان اینکه شهدا سند افتخار و حقانیت ملت ایران هستند، گفت: بالاترین افتخار ملت در طول سال های انقلابی شهادت بوده و مهمترین دلیل سربلندی ملت ایران داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است چراکه ملتی که شهادت دارد تسلیم پذیر نیست و زیر بار ظلم و ستم دشمنان نمی رود.
 
سردار کریمی افزود: شهدا به ندای امام خود لبیک گفتند و مجاهدان در میدان های دفاع از ارزش های اسلامی پار کار آمدند و ولایتمداری و بصیرت مهمترین توصیه شهدا در وصیت نامه هایشان است و امروز یکی از اولیت های مهم در گام دوم انقلاب رساندن پیام و انتقال سیره و مکتب شهدا به نسل جوان است.
 
وی تأکید کرد: همه ما در قبال رساندن سیره شهدا به نسل جوان رسالت زینبی(س) برعهده داریم و بدین جهت جهاد تبیین به عنوان یک فریضه مهم و فوری بسیار اهمیت دارد و باید همه توان و ظرفیت ها را در این راستا پای کار بیاوریم.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران همواره با حضور باشکوه خود در صحنه های مختلف توطئه های دشمنان را خنثی کرده و حضور باشکوه مردم در حماسه هایی چون تشییع شهدا خود وحدت آفرین و مهمترین مولفه قدرت و اقتدار در کشور محسوب می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: امروز در سراسر ایران اسلامی و انقلابی شاهد قیام و حماسه آفرینی‌های مردم با بصیرت و شهید پرور بودیم و جایگاه مقتدر امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها