نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

صاحبان و حافظان اصلی نظام اسلامی خانواده‌های شهدا هستند

حجت‌الاسلام «شکری» گفت: صاحبان و حافظان اصلی نظام اسلامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند و خدمت به این عزیزان همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 28December 2022

سسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌امروز (چهارشنبه) در دیدار با جمعی از ایثارگران خراسان جنوبی، اظهار داشت: اینجا راه استقامت، سختی است و شیطان نفس از یک طرف و شیاطین بین‌المللی از طرف دیگر دشمنان سرسخت این راه هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی برای سلطه‌گری بر نظام جمهوری اسلامی توطئه‌های مختلفی را اجرا می‌کند، افزود: طی دو سال اخیر در تحریم‌های جدی به سر می‌بریم و مشاهده می‌کنیم افرادی که سهمی از انقلاب اسلامی ندارند برای به زانو درآوردن آن مانور می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دشمن از پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی عصبانی و با دسیسه‌های سازمان یافته تلاش دارد موفقیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را کم ارزش جلوه دهد، عنوان کرد: حضرت امام خمینی هویت انقلاب اسلامی است و آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند.

حجت‌الاسلام شکری تصریح کرد: صاحبان و حافظان اصلی نظام اسلامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند و خدمت به این عزیزان همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ایشان قدم برداشتن در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم جامعه ایثارگری را مایه کسب رضایت امام زمان (عج) می‌دانند.

وی با اعلام اینکه از 220 هزار شهید در سطح کشور حدود 55 هزار همسر شهید داریم که 10 هزار شهید فاقد فرزند بودند، تصریح کرد: همسران شهدایی که دارای یک یا دو فرزند بودند در سنین 18 تا 22 سال بودند که 10 هزار همسر شهید دارای یک فرزند و 10 هزار هسمر شهید دارای دو یا نهایتا سه فرزند بودند و 35 هزار همسر شهید نیز در سنین زیر 20 سال تا 23 سال بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌با اشاره به اینکه سختی‌ها و مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را فراموش نمی‌کنیم، گفت: شهدا در قلب‌ها و خاطرات ماندگار خواهند بود، زیرا به عهد و میثاق خود پایبند بوده و شیاطین نتوانستند آنها را از عهد و پیمان خود منصرف کنند.

حجت‌الاسلام شکری‌ متذکر شد: باید مسیر خود را در زندگی به گونه‌ای ترسیم کنیم که دنبال کننده راه شهدا بوده تا به انبیای الهی برسیم در غیر این صورت به سرنوشت شوم اقوامی همچون قوم ثمود، لوط و شعیب و دیگر اقوامی که مورد غضب الهی قرار گرفتند دچار خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار