سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت:

حضور گسترده مردم در تشییع شهدای گمنام وظیفه دولتمردان را بیش از پیش کرد

بهادری جهرمی گفت: مردم بصیر، فهیم، صبور و مقاوم ایران اسلامی ایامی که احساس می‌کنند نیاز به حضورشان بیشتر است پرشکوه‌تر و پرشورتر وارد می‌شوند که این امر تکلیف و وظیفه دولتمردان را بیش از پیش می‌کند.
کد خبر: ۵۶۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ - 28December 2022

سیاست اصلی این دولت توجه جدی به مردم استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت، با اشاره به تشییع پرشکوه شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور، اظهار داشت: مردم بصیر، فهیم، صبور و مقاوم ایران اسلامی ایامی که احساس می‌کنند نیاز به حضورشان بیشتر است پرشکوه‌تر و پرشورتر وارد می‌شوند که این امر تکلیف و وظیفه دولتمردان را بیش از پیش می‌کند.

جهرمی ادامه داد: رئیس جمهور هم در جلسه هیات دولت با اشاره به این حضور گسترده تأکید کردند که اینه امر مسئولیت مقامات و دولتمردان را مضاعف می‌کند و تکلیف به خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم و گره‌گشایی از مشکلات مردم بیش از پیش می‌شود.

سخنگوی دولت گفت: امروز در جلسه هیات دولت بنا به پیشنهاد وزیر کشور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یکسال و اندی گذشته جناب آقای خلیلیان به عنوان استاندار محترم خوزستان و تقدیر از زحماتی که در طول این مدت داشتند جناب آقای حسین محراب به عنوان استاندار جدید این استان انتخاب شدند.

بهادری جهرمی در توصیف استاندار جدید استان خوزستان گفت: آقای محراب به عنوان چهره ملی که پیش از این هم در دولت همکاری‌هایی با مجموعه‌های مختلف دولت داشتند؛ مسئول قرارگاه تنظیم بازار دولت در سال جاری بودند. بعد از اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها مدیریت این کار تحت نظر معاونت اول در دبیرخانه بر عهده ایشان بود و همکاری تنگاتنگی با مدیران اجرایی دولت در بخش‌های مختلف و همچنین استانداران داشتند.

وی افزود: پیش از این هم مسئولیت‌های متعددی را هم در سطح ملی و هم در سطح استانی داشتند در سطح خود استان خوزستان سابقه مدیریت دارند، لذا هم واجد شرایط و صلاحیت‌های ملی و سابقه مدیریت ملی بودند و هم واجد سوابق مدیریت استانی بودند و عملکرد موفقی هم در هر دو سطح داشتند.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: دولت با افزایش سرمایه بانک مرکزی موافقت کرد تا کمک کار این بانک برای امور جاری باشد.

بهادری جهرمی تصریح کرد: دولت با اصلاح اساسنامه صندوق ملی مسکن موافقت کرد تا بتوانیم هرچه‌سریع‌تر نهضت ملی مسکن را با قوت ادامه دهیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار