سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت:

مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند

بهادری‌جهرمی گفت: حضور غرورآفرین مردم در بزرگداشت مقام و جایگاه والای شهید سلیمانی نشانه قدردانی از کسانی است که خالصانه برای مردم فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 04January 2023

مردم قدردان کسانی که برای آنها فعالیت می‌کنند هستندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری‌جهرمی» سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از حضور غرور‌آفرین و پرشکوه مردم به منظور بزرگداشت مقام و جایگاه والای شهید سلیمانی تشکر می‌کنیم که این حضورها نگاه مردم به مفهوم مقاومت و قدردانی از کسانی که خالصانه برای مردم فعالیت می‌کنند را نشان می‌دهد.

بهادری‌جهرمی عنوان کرد: در آستانه سالروز وفات حضرت ام‌البنین و بزرگداشت مقام والای مادران شهدا هستیم و این روز را نیز گرامی می‌داریم. ان شاءالله بتوانیم قدردان خانواده شهدا باشیم.

سخنگوی دولت گفت: امروز دولت مصوبات متعددی داشت به ویژه اصلاح برخی از مصوبات. مطابق با درخواست جمعیت هلال احمر برای توسعه و تجهیز ناوگان مطمئن و ایمن در حوزه امداد و نجات هیئت وزیران برای صدور مجوز هزار شاسی دستگاه مناسب به کشور و آمبولانس هلال احمر موافقت کرد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: با توجه به خسارات ناشی از بارش‌های برف و یخبندان که در دی و بهمن سال گذشته در برخی استان‌ها اتفاق افتاده بود، با مصوبات متعددی برای اختصاص برخی از منابع و اعتبارات موافقت شد تا منابع خاصی برای حفظ نباتات و جبران خسارات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار