مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«جهاد تبیین» از بزرگ‌ترین مطالبات شهداست

«واحد» گفت: جهاد تبیین و روشنگری و تکرار حماسه ۹ دی، از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مطالبات شهداست.
کد خبر: ۵۶۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ - 30December 2022

جهاد تبیین، از بزرگ ترین مطالبات شهدا است

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله 9 دی مصادف با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: در طول تاریخ همیشه استکبار و ظالم سعی دارد تا حق و حقیقت را پنهان کند و آن را نادیده بگیرد و حتی در صورت امکان، آن را از بین ببرد.

واحد افزود: صالحان و مجاهدان راه خدا نیز در مقابل انکار حقیقت ظالمان، بیان حقیقت و روشنگری را در پیش گرفته‌اند و حضرت زینب (س) به‌عنوان پیام‌آور عاشورا از بزرگ‌ترین روشنگران تاریخ و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین است.

وی تأکید کرد: شهدا با نثار جان و خون خود درخت این نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند و در شرایط کنونی بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مطالبات شهدا همین جهاد تبیین و روشنگری و تکرار حماسه 9 دی است.

واحد با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر 10 شهید گمنام در استان اردبیل در ایام شهادت حضرت زهرا (س)، ابراز داشت: شهدای گمنام با حضور خود بعد از سال‌ها، به ما تذکر می‌دهند که شهدا در جهاد دفاع مقدس به فرماندهی امام راحل به میدان آمدند و مردانه تا آخرین قطره خون جنگیدند و اکنون نیز ما باید با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، پا در میدان جهاد تبیین گذاشته و تا آخرین حد توان خود در این راه کوشش کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: استان اردبیل در حماسه 9 دی و در حوادث فتنه سال 88 و فتنه اخیر نشان داد که می‌تواند حماسه‌های 9 دی زیادی را خلق کند و اجازه میدان‌داری به عناصر خودفروخته و جاهل ندهد و به لطف خداوند متعال استان اردبیل از این جهت سربلند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار