جان فدا/ نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان:

شهید «سلمیانی» مرد میدان آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی بود

«نور مفیدی» گفت: حتی کسانی که انقلاب اسلامی را قبول ندارند، در برابر عظمت و تواضع سردار «سلیمانی» سر تعظیم فرود آوردند؛ چراکه این شهید والامقام مرد میدان آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۵۶۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ - 30December 2022

۹ دی به عنوان یک حماسه ماندگار باید در تاریخ ثبت شود.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، آیت‌الله «سید کاظم نورمفیدی» نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: واقعه ۹ دی به‌عنوان یک حماسه ماندگار باید در تاریخ ثبت شود، مردم ما همواره در مناسبت‌های مختلف، یوم‌الله ۹ دی و تشییع شهدا به‌صورت خودجوش حضور دارند که این ارزشمند است و در حافظه کشور عزیزمان می‌ماند.

امام جمعه گرگان بیان کرد: دشمن دنبال نقشه‌ای پیچیده بود که با تمام قوا وارد میدان شود؛ اما دشمنان باید بدانند که دوران کودتای ۲۸ مرداد که بخواهند در این کشور حکومت را تغییر دهند، دیگر تمام شده است.

آیت‌الله «نورمفیدی» گفت: مشکلاتی در کشور است که مجلس، دولت و رهبری به آن واقف هستند و همه دنبال این هستند که این مشکلات را حل کنند.

وی توضیح داد: کسانی که به‌خاطر برقراری امنیت کشور جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در این مسیر حتی به شهادت رسیدند، باید یاد آن‌ها گرامی داشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان بیان کرد: شهید سلیمانی واقعا مالک‌اشتر انقلاب اسلامی و ولایت بود، امام خمینی (ره) از همان شروع انقلاب اسلامی دنبال این بود تا هیمنه آمریکا را در منطقه بشکند؛ همان‌طور که انبیاء الهی آمده بودند تا فرعونیان و مستکبران را از بین ببرند و برای این کار، مرد میدان می‌خواست و مرد میدان این عرصه «حاج قاسم» بود.

وی افزود: حتی کسانی که انقلاب اسلامی را قبول ندارند، در برابر عظمت و تواضع سردار «سلیمانی» سر تعظیم فرود آوردند؛ چراکه این شهید والامقام مرد میدان آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه شهید «سلیمانی» بهترین الگو برای مسئولین بود، تصریح کرد: شهید «سلیمانی» نمونه بارز اشداء علی الکفار و رحم‌ها بینهم بود.

«نورمفیدی» در پایان خاطرنشان کرد: شهید «سلیمانی» در عین ملاطفت، اقتدار و عظمت روحی داشت، خداوند این شهید و همه شهدا را مهمان امام خمینی (ره) قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار