فرزند آیت‌الله مصباح یزدی:

قدردانی از علما بزرگداشت علم و عبودیت است

حجت‌الاسلام مصباح یزدی در دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت علامه مصباح‌یزدی گفت:‌ بزرگداشت علما به عنوان یک شخص جایگاه بلندی ندارد اما اهمیت آن برای بزرگداشت علم و عبودیت است.
کد خبر: ۵۶۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ - 31December 2022

قدردانی از علما بزرگداشت علم و عبودیت استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت علامه مصباح‌یزدی با عنوان استاد اندیشه با حضور ریاست جمهور و مسئولان کشوری و لشکری در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «علی مصباح‌یزدی» فرزند علامه محمدتقی مصباح یزدی طی سخنانی کوتاه ضمن خیر مقدم به حاضران اظهار داشت: امروز برای بزرگداشت و پاسداشت مقام دین، علم، معنویت و بصیرت با یاد علامه مصباح گرد هم آمده‌ایم تا با خدا و حضرت ولیعصر (عج) برای ادامه راه نورانی اولیاء و انبیاء تجدید پیمان کنیم و برای ادامه راه ولایت که یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آیت‌الله مصباح پیروی عالمانه و عاشقانه از ولایت بود هم‌پیمان شویم.

وی با اشاره به اینکه کنگره امسال به تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند آیت‌الله مصباح استاد فکر بودند به این نام نامیده شده است،‌ گفت: بنا داریم در این کنگره با استفاده از بزرگان فکر و اندیشه و آشنایان با تفکر استاد، تا اندازه‌ای بعضی از ابعاد این فرمایش رهبر انقلاب اسلامی را واکاوی کنیم و از تحقیقات و نظرات اساتید بهره ببریم.

فرزند آیت‌الله مصباح افزود:‌ بزرگداشت علما به عنوان یک شخص جایگاه بلندی ندارد اما اهمیت آن برای بزرگداشت علم و عبودیت است. اگر در این جمع‌ها به سمت شناخت و حرکت به سوی خداوند برویم، ارزش والایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها