مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی و سربلندی کشور است

حجت‌الاسلام «ولایی برحق» گفت: پیروی از ولایت فقیه و تکیه بر آرمان‌های شهدا و بصیرت افزایی جمعی در جامعه رمز پیروزی و سربلندی کشور است.
کد خبر: ۵۶۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ - 31December 2022

برای رسیدن به قله‌های تمدن نوظهوراسلامی به استقامت و بصیرت نیازمندیم 

حجت الاسلام و المسلمین «مهدی ولایی برحق» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، اظهار داشت: امروز در شرایطی که دشمنان درصدد تحمیل یک جنگ ناجوانمردانه ترکیبی به ملت بزرگ ایران هستند و در این راه از ترفندهای متعدد رسانه‌ای بهره می‌برند؛ تلاش در جهت بصیرت افزایی جامعه که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان جهاد تبیین یاد کرده‌اند؛ یکی از مهمترین اولویت فرهنگی کشور در جهت روشنگری، تنویر افکار عمومی و مقابله با جریان رسانه‌های استکباری دشمن باید باشد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی کمتر درباره موضوعی از عنوان فریضه واجب فوری یاد می‌کند؛ افزود: اهمیت مساله بصیرت افزایی و شناخت دشمن باعث شده تا رهبر معظم انقلاب اسلامی از جهاد تبیین با عنوان فریضه واجب فوری یاد کند.

این مسئول ادامه داد: دشمنان از پیشرفت‌های بزرگ ایران اسلامی و دستیابی به فناوری‌های حساس می‌هراسند و به همین سبب با ایجاد و تحمیل جنگ‌های ترکیبی به ایران اسلامی درصدد کند کردند سرعت این پیشرفت ها هستند.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه جهاد تبیین امروزه یک مسئولیت شرعی و اجتماعی عمومی است‌ افزود: جهاد تبیین تنها بر عهده مسئولان یا سخنوران و روحانیون نیست چنانچه امروز کشور تحت جنگ رسانه‌ای دشمنان قرار دارد و همانند ایام دفاع مقدس که مردم در پشت جبهه‌ها برای موفقیت رزمندگان اسلام می کوشیدند باید امروز نیز جهاد تبیین و روشنگری به عنوان روش موثر مبارزه در جنگ نرم مورد توجه آحاد مختلف مردم قرار گیرد‌.

‌ولایی عنوان کرد: امروز جهاد تبیین باید به صورت چهره به چهره و خانه به خانه نیز جهت روشن شدن اذهان عمومی، بصیرت افزایی و آگاه سازی مردم و به ویژه نسل جوان مورد پیگیری مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی متذکر شد: تمدن پوشالی غرب از ظهور تمدن مترقی اسلامی که جمهوری اسلامی در سرتاسر جهان پرچم دار آن است و برای پیشرفت و تعالی بشر دارای برنامه‌های گسترده‌ای است.

‌حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امید آزادگان و مستضعفان جهان در سرتاسر دنیا است؛ افزود: استکبار جهانی از حکومتی که به دنبال تحقق عدل الهی و نهادینه کردن تمدن انسان ساز اسلامی در سطح جهان باشد می‌هراسد و آن را در تضاد با منافع شیطانی و استعماری خود می داند و برای همین از هیچ تلاشی در جهت ضربه زدن به ایران اسلامی دریغ نمی کند.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با ابراز امیدواری نسبت به اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی و ظهور امام زمان (عج) را فراهم آورد؛ خاطر‌نشان کرد: پیروی از ولایت فقیه و تکیه بر آرمان‌های شهدا و بصیرت افزایی جمعی در جامعه رمز پیروزی و سربلندی کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها