مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان خبر داد؛

استقرار BTS و افزایش پهنای باند در کرمان

«ساجدی فر» از استقرار BTS و افزایش پهنای باند با هدف تقویت شبکه ارتباطی در سومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ - 31December 2022

استقرار BTS و افزایش پهنای باند درگلزار شهدای کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «حسین ساجدی فر» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از استقرار BTS و افزایش پهنای باند گلزارشهدا، حسینه ثارالله و مصلی با هدف تقویت شبکه ارتباطی در سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبرداد.

‌وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت حاج قاسم که با ورود صد‌ها هزار نفر زائر دراین شهر همراه خواهد بود به بیان اقدامات اداره کل متبوع خود پرداخت و اظهار داشت: اطلاع رسانی از طریق پبامک انبوه برای مسافران و زائران ورودی به شهرکرمان با نرم افزار مردمیدان صورت پذیرفته که زائران با نصب این نرم افزار از خدمات ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی می‌توانند استفاده کنند.

ساجدی‌فر افزود: نصب ۳ کانکس سیاردر گلزار شهدای کرمان و روستای جواران در نزدیکی زادگاه شهید سلیمانی انجام شده و از افزایش پهنای باند در حسینه ثارالله و مصلی گلزار شهدا اطلاع داد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان ضمن تشکر از اپراتور‌های همراه و شرکت مخابرات منطقه کرمان جهت برقراری هر چه بهتر شبکه ارتباطی مراسم، بیان داشت: همکاران ارتباطات سیار و ایرانسل با ظرفیت سنجی دقیق، سه سایت موجود در محل گلزار شهدای کرمان را تقویت و احتمال وجود مشکل ترافیکی اینترنت را طی روز‌های سالگرد شهادت سردار دل‌ها رفع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار