فرمانده سپاه ثارالله شیراز:

وصیت‌نامه شهدا را سرلوحه کار و خدمات خود بدانیم

سرهنگ «علیپور» گفت: الگوی ما اهل‌بیت و شهدا هستند و  باید وصیت‌نامه شهدا را در رسیدن به سعادت دنیا و آخرت سرلوحه کار خود بدانیم.
کد خبر: ۵۶۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 31December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ «محمدبهادر علیپور» فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز امروز دهم دی در اجتماع بزرگ جهادگران سپاه ثارالله شیراز با بیان خدمات سپاه این ناحیه به مردم به ویژه مناطق محروم اظهار داشت: الگوی ما اهل‌بیت و شهدا هستند و  باید وصیت‌نامه شهدا را در رسیدن به سعادت دنیا و آخرت سرلوحه کار خود بدانیم.

سرهنگ علیپور با اشاره به برخی از خدمات سپاه ثارالله شیراز در زمینه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی و کمک رسانی در سیل و زلزله در استان فارس و استان‌های همجوار خاطرنشان کرد: فقط در یک مورد جهادگران این ناحیه ۱۳ منزل روستایی را از صفر تا صد ساختند.
 
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز افزود: در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرنقد نیز جهادگران این ناحیه تاکنون موفق به آزادسازی بیش از ۱۰۰ نفر از  هزار زندانی شده‌اند که در استان آزاد شده‌‍‌اند که این امر عمدتا نیز به همت خیرین و بسیجیان صورت گرفته است.
 
وی با اشاره به توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزشی بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان توسط خیرین بسیجی ناحیه ثارالله میان جامعه هدف گفت: این بسته‌ها از ابتدای شیوع کرونا تا امروز توزیع شده است.
 
تهیه و توزیع هفت هزار بسته معیشتی یلدایی، مشارکت در مهار ویروس کرونا با واکسیناسیون ۷۰۰ نفر از شهروندان شیرازی در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز، نذر خون با هدف اهدای خون، برپایی میز خدمت توسط بسیجیان ادارات در دورترین نقاط روستا‌های این ناحیه و حاشیه شهر‌ها و حل مشکلات مردم، تهیه و توزیع بیش از ۱۴ سری جهیزیه جهت زوجین جوان نیازمند از جمله دیگر اقداماتی است که سپاه ثارالله انجام داده است.
 
علیپور با اشاره به روحیه ایثارگری و اخلاص در بسیجیان تشریح کرد: در بحث امنیت نیز همیشه بسیج پیشتاز بوده و بسیجیان به عنوان دلسوزترین حامیان حریم ولایت، خدمات‌رسانی به مردم را جزو مهمترین وظایف خود می‌دانند.
 
وی در پایان گفت: همانگونه که ما با اهل بیت (عج) عجین هستیم، باید با شهدا باشیم و وصیت نامه شهدا را در رسیدن به سعادت دنیا و آخرت سرلوحه کار خود بدانیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها