در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد؛

چمران: ثبت صحنه‌های بی‌نظیر تشییع شهدا در روستا‌ها/ حضور ملت ایران در تشییع شهدا نشان از بصیرت مردم است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از حضور آحاد ملت در تشییع شهدای گمنام گفت: امت ولایت‌مدار ایران اسلامی تشییع پیکر ۴۰۰ شهید تازه تفحص شده بصیرت خود را یه جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۵۶۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ - 01January 2023

ثبت صحنه‌های بی‌نظیر تشییع شهدا در روستا‌ها/ حضور ملت ایران در تشییع شهدا نشان از بصیرت مردم استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی‌شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و هجدهمین جلسه این شورا اظهار داشت: امت ولایت‌مدار ایران اسلامی تشییع پیکر ۴۰۰ شهید تازه تفحص شده بصیرت خود را یه جهانیان نشان دادند.

چمران با اشاره یه تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در تهران ادامه داد: تشییع شهدا در تهران با توجه به استقبال شهروندان تهرانی نزدیک به هفت ساعت طول کشید تا پیکر شهدا از دانشگاه تهران تا معراج شهدا تشییع شود؛ علاوه بر شهر‌های بزرگ در روستا‌ها نیز شاهد تشییع با شکوه شهدا بودیم و این حضور در تاریخ ماندگار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: حضور ملت ایران در مراسم تشییع شهدا نشان داد که به مکتب امام حسین (ع) و مکتب شهید سلیمانی پایبند هستند و علی‌رغم تمامی توطئه‌ها نه‌تن‌ها کاسته نشده بلکه گسترش و تقویت پیدا کرده است.

چمران تاکید کرد: تا زمانی که باب شهادت در کشور ما باز باشد دشمن هیچگاه نمی‌تواند کاری کنند.

وی اضافه کرد: کسانی که به خط شهدا حمله کردند همان راهی را می‌روند که صهیونیست و آمریکایی‌ها رفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: آمادگی برای شهادت بزرگترین سلاح ماست و در دفاع مقدس دیدیم که جوانان ما با این روحیه چگونه دشمن‌ را شکست دادند.

وی با تبریک سال جدید میلادی گفت: هدف حضرت مسیح (ع) صلح، دوستی و برادری بود.

چمران با اشاده به اقدامات دشمنان گفت: امروز استکبار جهانی به نام آزادی و حقوق بشر آزادی و حقوق کشور‌های دیگر را نادیده می‌گیرند و به آن تعرض می‌کنند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار