رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

آزادی بیان بازیچه‌ای در دست دشمنان است

چمران با بیان اینکه آزادی بیان بازیچه دست دشمنان است، گفت: دشمنان اسلام در موضوع تعرض به قرآن اعلام‌ می‌کنند به دلیل آزادی بیان نمی‌توانیم دخالت کنیم بعد فردی که پرچم همجنسگران را به آتش می‌کشد را به ۱۶ سال زندان محکوم می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ - 29January 2023

آزادی بیان بازیچه‌ای در دست دشمنان استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در صد و بیست و پنجمین جلسه شورا با اشاره به زلزله شهرستان خوی اظهار داشت: جانباختن سه نفر از هموطنانمان در این زلزله را تسلیت عرض می‌کنم و این حوادث هشداری برای شهرهای بزرگ از جمله تهران است.

چمران گفت: باید محکم سازی و مقاوم‌سازی کنیم و تعصب و جدیت خاصی در ساخت و ساز داشته باشیم؛ ساختمان‌های جدید را باید مقاوم بسازیم و ساختمان‌های قدیمی را مقاوم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید سه ساعته رهبر معظم انقلاب اسلامی از دستاوردهای علمی شرکتهای دانش‌بنیان گفت: دیدن این منظره نشان می‌دهد که باید راه پیشرفت علم و قدرت خود را بیابیم.

وی اضافه کرد: تلاشی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دانش‌بنیان‌ها می‌کنند قابل تقدیر و شکرگزاری است.

چمران افزود: زمانی به این دستاوردها رسیده‌ایم که در تحریم بودیم و با تمام توان با دشمنی جلوی تجهیزات و حتی مقالات علمی را می‌گیرند تا به ایران نیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به راهپیمایی سراسری مردم در محکوم کردن اهانت به قرآن کریم اظهار کرد: در جلوی چشم پلیس در سه کشور به قرآن کریم تعرض شد و دشمنان به دنبال برانگیختن احساسات مسلمانان و خوشحال کردن صهیونیست‌ها هستند.

وی با بیان اینکه آزادی بیان بازیچه دست دشمنان است، خاطرنشان کرد: در موضوع تعرض به قرآن اعلام‌ می‌کنند به دلیل آزادی بیان نمی‌توانیم دخالت کنیم بعد فردی که پرچم همجنسگران را به آتش می‌کشد را به ۱۶ سال زندان محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها