رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

غزه نمادی از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است/ پرچم فلسطین روز به روز در آمریکا برافراشته‌تر می‌شود

چمران گفت: امروز پرچم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا به عنوان نماد مقاومت روز به روز برافراشته‌تر می‌شود.
کد خبر: ۵۶۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ - 17January 2023

غزه نمادی از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است/ پرچم فلسطین روز به روز در آمریکا برافراشته‌تر می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صد و بیست و دومین جلسه شورا که صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به ۲۹ دی روز غزه، اظهار داشت: غزه نمادی از مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است.

چمران ادامه داد: غزه سال‌هاست در محاصره است و مردمش علاوه بر مقاومت علیه اسرائل جنگیدند و پیروز شدند و امیدوارم هر چه زودتر شر رژیم کودک‌کش اسرائیل از سر ملت‌های مقاوم کوتاه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروز پرچم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا به عنوان نماد مقاومت روز به روز برافراشته‌تر می‌شود.

وی با اشاره به موضوع قانون هوای پاک خاطرنشان کرد: درخصوص هوای پاک باید همه در کنار یکدیگر قرار بگیرند و با هم‌افزایی این مشکل را برطرف کنند.

چمران گفت: در طول دفاع مقدس و پس از آن کار‌های نشدنی زیادی انجام دادیم و موضوع آلودگی هوا را هم می‌توانیم برطرف کنیم.

وی به سالروز شهادت ۱۶ آتش نشان در جریان فروریختن ساختمان پلاسکو در ۳۰ دی ۹۶ اشاره کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطر این شهیدان اظهار کرد: این حادثه یکی از تلخ‌ترین رخدادهایی بود که آن را تجربه کردیم و امیدواریم با توصیه‌هایی که اعلام‌ شد ما دیگر شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار