جان‌فدا/

افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی شهدای دانش‌آموز در گلباف

در آستانه شهادت حاج قاسم سلیمانی، مرکز نیکوکاری تخصصی شهدای دانش‌آموز در بخش گلباف افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 02January 2023

افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی شهدای دانش‌آموز در گلباف

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «ناصر عسکری نژاد» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: مرکز نیکوکاری تخصصی شهدای دانش‌آموز با رویکرد اجرای اقدامات فرهنگی و تعامل با کمیته امداد امام خمینی به‌منظور ارائه خدمت به هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت گلباف راه‌اندازی شده است.

وی افزود:  مراکز نیکوکاری به‌عنوان بازوی کمیته امداد امام خمینی در تسریع کمک به نیازمندان و با هدف رفع فقر و محرومیت، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌دهند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان مراکز نیکوکاری را حلقه اتصال نیکوکاران با نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی دانست و بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی به منظور اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مبنی بر واگذاری کار مردم به خود مردم و باهدف تسریع در رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها اقدام به راه‌اندازی این مراکز کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۶۰ مرکز نیکوکاری در استان کرمان راه‌اندازی شده، بیان داشت: ۷۳ مورد از این مراکز تخصصی هستند که در زمینه‌های اشتغال، فرهنگی، درمان، مسکن و‌... فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها