مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

ارایه ‌زیبای درس آشنایی با دفاع مقدس نوعی جهاد تبیین است

سردار «کوشکی» خطاب به اساتید درس دفاع مقدس در استان فارس گفت: کلاس درس آشنایی با معارف دفاع مقدس نوعی کلاس جهاد تبیین و ارایه خوب این درس نیز بهترین شیوه جهاد تبیین است و شما اساتید، جهادگران عرصه جهاد تبیین هستید.
کد خبر: ۵۶۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ - 03January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید درس دفاع مقدس دانشگاه‌های سراسر استان که با حضور اساتید این درس در دانشگاه‌های استان و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار شد با بیان اینکه شهر شیراز در مراسم پاسداشت، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام حماسه آفرید اظهار داشت: کلاس درس آشنایی با معارف دفاع مقدس نوعی کلاس جهاد تبیین است و شما اساتید، جهادگران عرصه جهاد تبیین هستید.

سردار کوشکی با بیان اینکه دوره توانمندسازی اساتید در تابستان امسال دوره خوبی بود افزود: تلاش کنید در ارایه مفاهیم و معارف والای دفاع مقدس از کوچک‌نمایی و بزرگ‌نمایی، خودداری کرده و واقعیات را بگویید، زیرا بیان همان واقعیات به اندازه کافی بیانگر عظمت این حماسه و مظلومیت ما در این جنگ تحمیلی که با پیروزی ما خاتمه یافت خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه معارف درس دفاع مقدس باید هنرمندانه انتقال داده شود افزود: سعی کنید مدام در خصوص این موضوع مطالعه کرده و مستندات به همراه داشته باشید و مرتب فیلمها و کتب مربوط به دفاع مقدس را ببینید و بخوانید تا با آمادگی کامل سر کلاس بروید زیرا کلاس درس دفاع مقدس نوعی کلاس جهاد تبیین نیز هست و شما اساتید، جهادگران عرصه جهاد تبیین هستید.

سردار کوشکی خطاب به اساتید حاضر در جلسه تاکید کرد: از ظرفیت عظیم راویان دفاع مقدس و همچنین امکان بازدید از موزه دفاع مقدس برای تبیین بهتر مفاهیم دفاع مقدس بهره ببرید.

در پایان  این جلسه سردار کوشکی به همراه ناخدا «کشکولی» مدیر تحقیقات آموزش و ترویج پژوهش اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس و «راحمی» مسئول امور اساتید این معاونت، توضیحاتی راجع به نحوه تدریس درس آشنایی با معارف دفاع مقدس ارایه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار