جان فدا/ وزیر امور خارجه:

وزارت امور خارجه پیگیر محاکمه عاملان ترور شهید سلیمانی است

امیرعبداللهیان گفت: وزارت امور خارجه و قوه قضائیه با جدیت به پیگیری‌ها برای به دست عدالت سپردن قطعی آمران و عاملان جنایت تروریستی فرودگاه بغداد ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۵۶۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 03January 2023

وزارت امور خارجه پیگیر محاکمه عاملان ترور شهید سلیمانی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در پست اینستاگرامی خود در سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها نوشت: سه سال پیش در چنین روزی، رئیس‌جمهور درمانده آمریکا و تیمش، تصمیم گرفتند عملی شنیع و مغایر با قوانین بین‌المللی که خود از بزرگترین مدعیان دروغین پایبندی به آنها هستند انجام دهند.

امیرعبداللهیان افزود: فرودگاه بغداد را به معراج بزرگ مردی تبدیل کردند که نتیجه‌ای نداشت جز رهایی آن مرد و همراهانش از کالبد محدود دنیایی و بیشتر شدن قدرتشان.

وزیر امور خارجه عنوان کرد: رژیم اشغالگر قدس در حال دست و پا زدن برای بقاست.

وی بیان کرد: وزارت امور خارجه و قوه قضائیه با جدیت به پیگیری‌ها برای به دست عدالت سپردن قطعی آمران و عاملان جنایت تروریستی فرودگاه بغداد ادامه می‌دهند.

وزیر امور خارجه اظهار کرد: از برادر شهیدم که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ایشان فرمودند عقل آدمی به مقام اخرویش قد نمی‌دهد، می‌خواهم ما را دعا کنند در مسیر یاری انقلاب اسلامی ثابت قدم و قوی‌تر از گذشته باشیم و با ایشان عهد می‌بندیم تمام تلاشمان را در مسیر ایرانی قوی‌تر از همیشه انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها