یادداشت/ پوریا کریم‌پور

«شارلی ابدو»؛ نشریه یا غیرت‌سنج امت رسول‌‌الله!

امروز یکی از اصلی‌ترین اهداف توهین به مقدسات اسلامی، برای میزان سنجش پایبندی مسلمانان به عقاید دینی‌شان است، بنابراین ضرورت دارد با واکنش قاطع نسبت به توهین‌های مکرر جریان کفر وحدت خود را نشان دهیم.
کد خبر: ۵۶۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ - 07January 2023

«شارلی ابدو»؛ نشریه یا غیرت‌سنج امت رسول‌ الله!/ سب نبی مجازات اعدام داردگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس-پوریا کریم‌پور؛ «شارلی ابدو» نامی است که امت رسول‌الله با شنیدنش احساس خشم، کینه، نفرت و انزجار پیدا می‌کنند، موضوعی که شاید چندان با حدود الهی سازگار نباشد (مجازات سب‌نبی ماده ۲۶۲ ق.م.ا) و یا حتی بازی در پازل گروه‌های صهیونیستی فرانسوی تعبیر شود.

امروز همه پژوهشگران به صهیونیستی بودن مجله‌نما فرانسوی هتاک شارلی ابدو اذعان دارند. طی افشاگری که گروهی از انجمن‌های اسلامی در اروپا داشتند غالب جمعیت مجله‌نما صهیونیستی شارلی ابدو از یهودیان نژادپرست هستند که در ارتباط با «موساد» با جهت‌دهی این سرویس امنیتی مأموریت در تضعیف مسلمان و جایگاه اسلام در اروپا و به ویژه فرانسه دارند.

این پروژه ضد دینی درحالی رقم می‌خورد که بیشتر مراکز آماری و جمعیت‌شناسی در اروپا از رشد غیر منتظره جمعیت مسلمانان خبر می‌دهند به نحوی که ترس و لرز بر بدن نوکران صهوینیسم جهانی و بازیچه‌های دست رژیم کودک‌کش هویداست، مقامات اروپایی و به ویژه مقامات کشور فرانسه به خوبی می‌دانند تا زمانی که از حمایت رسانه‌ای و مالی کارتل‌های بزرگ صهیونیستی برخوردار نباشد ادامه حکمرانی و روند مدیریتی‌شان غیر ممکن است.

شاید پشت‌پرده روزه سکوت مسئولان فرانسوی و حتی در برخی مواقع حمایتشان نسبت به تولیدات موهن و ضد دینی مجله‌نما شارلی ابدو این باشد که دستشان زیر سنگ رسانه و پول صهیونیست‌ها گیر است، درواقع این وضعیت در اروپا نمایش دقیقی از جمله «رابرت مرداک» است که گفت: «هیچ نهاد قدرتی در اروپا شکل نمی‌گیرد مگر به اراده ما».

اما سوال اینجاست که آیا هتاکی‌های شارلی ابدو فقط محصور در هدف کنترل جمعیتی اروپا و اسلام‌زدایی از قاره سبز است؟ یا اهداف پنهانی دیگری توسط دشمنان دین دنبال می‌شود، در ماجرای غم‌انگیز «اندلس» که آغاز فتنه‌انگیزی با صادرات شراب و برهنگی زنان زیبارو مسیحی آغاز شد، جریان ضد اسلامی همواره با توهین به مقدسات دین اسلام میزان حساسیت مسلمانان و پایبندی به عقایدی دینی‌شان را سنجش می‌کرد.

روند برهنگی زنان مسیحی زیبارو و دائم‌الخمر شدن جوانان مسلمان در قلب اروپا طی یک دوره 50 ساله تا جایی ادامه داشت که روزهای قبل از حمله نهایی به اندلس وقتی توهینی به نبی مکرم اسلام (ص) و یا مقدسات اسلامی صورت می‌گرفت نه تنها واکنشی از مسلمانان دیده نمی‌شد، بلکه برخی از عناصر سست ایمان در پاسخ مطرح می‌کردند: «ما به دین شما درآمده‌ایم».

تاریخ‌نویسان دوره تمدن اسلامی در اندلس همواره وقایعی با مضمون یکسان در خصوص توهین به مقدسات اسلامی را ثبت کرده‌اند، امروز تحلیل پژوهشگران بر این است که این اهانت‌ها با هدف سجنش میزان پایبندی جامعه اسلامی به عقاید دینی و مقدسات خود انجام شده است، بنابراین ضرورت دارد همه ملل اسلامی به عنوان یک امت واحد قاطع‌ترین پاسخ را به این رویه‌ که سعی در سنجش غیرت اسلامی‌مان دارد بدهند.

اگر صهیونیسم جهانی پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای از توهین‌های ادامه‌دار خود دریافت نکند، قطعا واقعه تلخ اندلس تکرار خواهد شد، اما این بار نه در قلب اروپا، بلکه در ایران و عراق و شام و سرزمین وحی، این درحالی است که در فقه امامیه احکام سنگینی درخصوص سب‌ نبی اعلام شده است، بنا برنظر فقهای امامیه و مطابق با قانون مجازات اسلامی هر کس به پیامبر اسلام یا یکی از انبیاء عظام اهانتی کند محکوم به اعدام است.

اما عصبانیت صهیونیست‌ها به حدی نسبت به قدرت یافتن ایران و ایرانی زیاد است که نوک پیکان توهین‌های خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نشانه گرفتند و در نهایت وقاحت اقدام به تولید کاریکاتور علیه معظم‌له کردند، اولین واکنش به این اقدام بی‌شرمانه را «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه نشان داد و طی توئیتی از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران نسبت به اقدام موهن نشریه‌نما فرانسوی خبر داد.

انتظار می‌رود که دستگاه دیپلماسی و دیپلمات‌های کشورمان با همین قاطعیت در مقام عمل نیز درس اساسی به دولت فرانسه و گروه‌های صهیونیستی این کشور بدهند به نحوی که این قبیل اقدامات برایشان گران تمام شود.

در میان پیشنهادات و واکنش‌ها نسبت به اقدام بی‌شرمانه شارلی ابدو نظر یک فعال فضای مجازی که به نظر کاربردی و موثر است، توجهات را به خود جلب کرد، این فعال فضای مجازی تاکید داشت کارکنان و پرسنل مجله‌نمای شارلی ابدو به سرنوشت «سلمان رشدی» مرتد دچار شوند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها