مردم البرز بار دیگر حماسه آفریدند:

بدرقه با شکوه شهید گمنام در برف امروز کرج  

پیکر مطهر یکی دیگر از شهدای گمنام دفاع مقدس به رغم بارش برف و باران شدید در کرج  با حضور پرشور و حماسی مردم این شهر  تشییع شد و با بدرقه بی نظیرمادران شهید در محل باشگاه میلاد کرج به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۶۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ - 05January 2023
بدرقه با شکوه شهید گمنام در برف امروز کرج  
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام صبح امروز از مسجد حضرت رسول جهانشهر کرج آغاز شد و تا باشگاه میلاد شهرداری کرج  ادامه داشت .
 
در این مراسم معنوی که همراه با بارش برف و باران بود حضور گسترده اقشار مختلف مردم چشمگیر بود و بسیاری از شهروندان ضمن زمزمه‌های عاشقانه با پیکر این شهید گمنام او را تا خانه ابدی همراهی کردند.
 
درحاشیه این مراسم سردارسرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم کرج در مراسم تشییع پیکر این شهید گمنام، اظهار داشت: مسئولان قدر این مردم نجیب و همیشه در صحنه که در برف و باران و کولاک کشور، نظام و انقلاب را تنها نمی گذارند را بدانند و از انجام هیچ خدمتی به آنها دریغ نکنند.
 
سردار اسلامی تاکید کرد: این حضور حماسی قابل ستایش است واین مردم همیشه در صحنه از جنس نور و رحمت هستند. بر مسئولان است که راه شهدا را در خدمت خالصانه به این مردم نجیب و شایسته ادامه دهند و قدردان این ملت بزرگ باشند. باشد که از برکت این شهدای گمنام استان البرز آباد و ایران اسلامی در جهان سرفراز باشد.
 
در ادامه مراسم پیکر پاک شهید به محل همایش بزرگ مادران و همسران شهید در سالن اجتماعات باشگاه میلاد شهرداری کرج  انتقال داده و با استقبال گرم مادران شهید روبرو شد و پس از سوگواری مادران شهید برای شهید گمنام با بدرقه بی نظیر آنها در محوطه باز باشگاه میلاد شهرداری کرج پیکر پاک این شهید 17 ساله به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار