شهید ترک: ادامه‌دهنده راه سرخ شهدا باشید

شهید علی ترک در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «ادامه‌دهنده راه سرخ شهدا باشید و در این راه مشکلات را به جان بخرید».
کد خبر: ۵۶۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ - 05January 2023

شهید ترک: ادامه‌دهنده راه سرخ شهدا باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید علی ترک

«بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و انا الیه راجعون؛ با تقدیم سلام به شهید کربلا آقااباعبدالله الحسین سیدالشهدا و با امید اینکه خداوند تبارک و تعالی سعادت وصال ما را به شهیدان کربلای حسین (ع) فراهم بگرداند وصیت خود را آغاز می‌کنم.

می‌خواهم وصیتی بنویسم که نشات گرفته از سفارش حسین شهید است و همن پیام حسین است به بازماندگان که موجب شد هزاران و بلکه میلیون‌ها سال بعد از حسین یاد او زنده بماند.

با اینکه هزار و چهار صد سال از انقلاب خونین اقااباعبدالله می‌گذرد، اما آوای مظلومیت و رشادت‌های او هنوز پابرجاست، «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا». پس چه بهتر که درس شهادت را از امامان فرا بگیریم و از رب العالمین بخواهیم ما را یاری کرده و از شیفتگان حسین قرار دهد و سعادت بودن در رکاب امام امت این وارث حسین (ع) را به ما عطا کند.

پروردگارا پذیرا باش جان ناقابل مرا، زیرا که من عاشق حسین و پیرو حسینم مرا دریاب وصیتی را می‌نویسم که نشانه مظلومیت من باشد و نشان خط سرخ حسین (ع).

پدرم تو را سلام می‌رسانم مرا ببخش اگر نتوانستم دین خود را ادا کنم، مادرم‌ای عزیزترین کسان برای من‌ای مهربانترین افراد برای من چگونه قدر خوبی‌های تورا بیان کنم با چه زبانی بگویم و با چه قلمی بیان نمایم؟ اگر نتوانستم فرزندی که شایسته توست برای تو باشم به بزرگی خودت گذشت بنما.

 از حق تعالی سرافرازی و موفقیت شما را در تمام لحظات زندگی مسئلت دارم پیروزیتان بر مشکلات امید و آرزوی من است ادامه‌دهنده راه سرخ شهدا باشید و در این راه مشکلات را به جان بخرید، اجرکم عندالله. در زندگی هرگز صبر را از خاطرتان دور مدارید؛ الله مع الصابرین.

در زندگی خدا را حاضر و ناظر بدانید، اسلام پیروز است و شما سرافراز و پایدار در سنگر‌های انقلاب انشاءالله.

خواهرانم! در همه حال عفت و پاکدامنی را رعایت کنید و زهرا را الگوی خود قرار دهید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار