نمایشگاه «نورهدی، نور حسین (ع) است و بس» گشایش یافت

نمایشگاه «نورهدی، نور حسین (ع) است و بس» نقاشی و شش مجسمه‌برنزی عبدالحمید قدیریان در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.
کد خبر: ۵۶۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 06January 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایشگاه نقاشی و شش مجسمه‌برنزی عبدالحمید قدیریان «نورهدی، نور حسین (ع) است و بس» به همراه رونمایی از کتاب هم‌پای نور، عصر امروز جمعه در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.

محمدحسین نیرومند مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید شاه‌حسینی مدرس سینما، مهرداد باقری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و محمد حبیبی رئیس انجمن هنر‌های نمایشی روایت فتح در این مراسم حضور داشتند.

نمایشگاه «نورهدی، نور حسین (ع) است و بس» گشایش یافت

در ابتدا، ابوالفضل همراه مدیر فرهنگسرا نیاوران به نمایشگاه عبدالحمید قدیریان اشاره کرد و با بیان اینکه این استاد از هنرمندان پیشرو انقلاب‌اسلامی است، گفت: یک‌سال برای برگزاری این نمایشگاه در این فرهنگسرا رایزنی داشته‌ایم.

وی به جایگاه فرهنگسرای نیاوران در مناسبت‌های مختلف پرداخت و گفت: این نمایشگاه جایگاه مهمی در ارتباط با مخاطبین در انتقال مفاهیم و گام دوم انقلاب اسلامی خواهد داشت.

نمایشگاه «نورهدی، نور حسین (ع) است و بس» گشایش یافت

به گزارش دفاع‌پرس، آثار ارائه شده قدیریان در این نمایشگاه از شنبه ۱۷ دی‌ماه تا هفتم بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در گالری اصلی فرهنگسرای نیاوران به نشانی تهران، انتهای پاسداران‌شمالی، فرهنگسرای نیاوران در معرض نمایش خواهند بود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار