کوی جهاد و مقاومت/ در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

حجت‌الاسلام گواهی: ضرورت خاطره‌گویی پیشکسوتان جهاد و مقاومت در مدارس/ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حافظ حماسه‌های دفاع مقدس است

رئیس عقیدتی ستاد کل نیرو‌های مسلح خطاب به مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شما حافظان ارزش‌های بزرگترین رخداد انقلاب اسلامی هستید و آنقدر این حماسه‌ مهم است که پس از بیش از ۳۰ سال از جنگ تحمیلی هر روزمان را با دفاع مقدس آغاز می‌کنیم.
کد خبر: ۵۶۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ - 07January 2023

بنیاد حفظ آثار و نسر ارزش‌های دفاع مقدس حافظ رخداد‌های دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی ستاد کل نیرو‌های مسلح، صبح امروز (شنبه) در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با بیان اینکه حضور ملت ایران در تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس بی‌نظیر بود، اظهار داشت: امسال مردم در داخل و خارج از کشور یاد شهید سلیمانی را گرامی داشتند؛ هرچه از زمان می‌گذرد خلاء وجودی شهید سلیمانی بیشتر احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام گواهی در ادامه خطاب به مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شما حافظان ارزش‌های بزرگترین رخداد انقلاب اسلامی هستید و آنقدر این رخداد مهم است که پس از بیش از ۳۰ سال از جنگ هر روزمان را با دفاع مقدس آغاز می‌کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: محال است که رهبر معظم انقلاب اسلامی سخن و دیداری داشته باشند که در آن از دفاع مقدس نگویند.

وی با بیان اینکه هر تحولی که در انقلاب اسلامی رخ داده به دلیل وجود شهداست، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که شهید و شهادت دستخوش تغییرات شوند و از نام آن‌ها سوءاستفاده شود.

حجت‌الاسلام گواهی با تاکید بر اینکه دشمن امروز به‌دنبال ضربه زدن به روحیه مقاومت و شهادت است، خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش دشمنان، امروز مردم برای حضور شهید گمنام در جمع خود انتظار می‌کشیدند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح  اظهار داشت: این روز‌ها حفظ انقلابی‌گری خیلی مهم‌تر از گذشته است و باید با بصیرت پیش برویم.

وی با بیان اینکه باید نسبت به رخداد‌ها، اقدامات به‌هنگامی داشته باشیم، گفت: دشمن با ایجاد شبهه به‌دنبال تحریف است؛ لذا امروز وظیفه سنگینی در پیچ‌های خطرناکی که در پیش است، داریم و تا زمانی که حق وجود دارد، باطل هست و دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی برای روز‌های آینده است.

حجت‌الاسلام گواهی با بیان اینکه باید از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حفاظت کنیم، اظهار داشت: امروز باید پیشکسوتان با حضور در مدارس علاوه بر خاطره‌گویی برای دانش‌آموزان ارتباط تنگاتنگی با مدیران و معلمان داشته باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: جنگ امروز با دشمن همچون عملیات‌های دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در حاشیه آن، نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت»، ویژه دستاورد‌های پنج ساله ادارات کل این بنیاد، از روز شنبه ۱۷ دی با حضور معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار کرده که تا بیست و یکم دی ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، پیش از برگزاری همایش سراسری مدیران بنیاد، از نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» بازدید کرد. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار