وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:

اقدام نشریه مبتذل فرانسوی نشان‌دهنده انزوای روزافزون جوامع سکولار است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه مبتذل فرانسوی علیه مرجعیت دینی و اسلامی، این اقدام را نشان‌دهنده اوج تزویر سران غربی و پوچی و انزوای هرچه بیشتر جوامع سکولار دانست.
کد خبر: ۵۶۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ - 09January 2023

اقدام نشریه مبتذل فرانسوی اوج تزویر سران غربی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

اقدام موهن و نابخردانه نشریه مبتذل فرانسوی علیه مرجعیت دینی و اسلامی، رسواکننده چهره مخدوش و کریه غرب و نمایانگر پوشالی بودن آزادی ادعایی آن‌هاست. چراغ فروزان مرجعیت علمی و دینی اسلام متصل به خزائن و معادن معنوی و الهی، هرگز خاموش‌شدنی نیست. وقوع رویداد‌هایی از این دست نشان‌دهنده اوج تزویر سران غربی، سردرگمی و هراس جوامع سکولار و خودکامگی و استبداد تفکر ماتریالیستی است که به پوچی و انزوای هرچه بیشتر این جوامع منجر گشته و باعث به وجود آمدن انواع مشکلات روحی و روانی از جمله خودکشی، آزار و اذیت جنسی و خشونت و توهین به ادیان الهی و... در این کشور‌ها گشته است.

جهان امروز دلزده از ابتذال و خسته از نگاه حیوانی به انسان‌ها است. جهان امروز تشنه احترام به نوع بشر و شیفته آگاهی و معنویت است. نور تابان معرفت و حقیقت‌جویی دین اسلام مرز نمی‌شناسد و تمام هراس و دلواپسی دنیای مادی‌گرای غرب از آگاهی و درک مردم آزاده جهان از حقایق اسلام ناب محمدی است که سال‌ها توسط این کشور‌ها مورد سانسور خبری و دیکتاتوری رسانه‌ای امپراطوری زر و زور و تزویر قرار گرفته است.

وزارت دفاع ضمن محکومیت شدید این اقدام تأسف‌بار و منزجرکننده خواهان برخورد جدی و قاطع دستگاه‌های متولی و محکومیت این اقدام توسط انسان‌های آزاده و ادیان الهی، مجامع و گروه‌های حقوق بشری، نهاد‌های مذهبی با این موضوع است؛ چرا که توهین به مقدسات ادیان الهی به هیچوجه قابل پذیرش نیست و در تمامی مکاتب و مذاهب امری ناپسند و نکوهیده است که وجدان‌های بیدار و آگاه هرگز آن را برنمی‌تابند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار