دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

مکتب شهدا درس اخلاص و کار برای رضایت است

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) در همه ابعاد کارآمد و توانمند است، گفت: امروز نیاز به حاج قاسم‌ها برای نشان دادن کارآمدی انقلاب اسلامی داریم.
کد خبر: ۵۶۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ - 09January 2023
مکتب شهدا درس اخلاص و کار برای رضایت استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، «حجت الاسلام «رضا تاج آبادی» دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت جانباز سرافراز شهید «علی میرزا کریمی» اظهار داشت: شهدا با اقتدا به مکتب امام حسین (ع) کار عاشورایی کردند و برای قیام لله مجاهدت نمودند و به مکتب اهل بیت (ع) عمل کردند و امروز عمل کردن به راه و مسیر شهدا و قیام برای رضایت خداوند مهمترین اولویت رهروان راه شهدا باشد.
 
وی با بیان اینکه شهدا درس اخلاص و کار برای رضایت خدا می دهد، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ضرورت های مهم امروز جامعه است و باید در همه ابعاد به این مسئله توجه داشت
 
تاج آبادی با تأکید بر اینکه شهدا درس مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و فریب های آنها می دهند، افزود: امروز دشمنان در جنگ شناختی به دنبال فراموشی ارزش های اسلامی و انقلابی هستند و لذا شهدا کمک می کنند ما راه را گم نکنیم.
 
وی ادامه داد: شهدا برای عمل به ولایت فقیه مجاهدت کردند و امروز مهمترین پیام شهدا عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق آنها است و باید با تکیه با ظرفیت های داخلی و جوانان با اراده و غیرتمند در این راستا عمل کنیم. 
 
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: شهدا درس می دهند نباید به بیگانگان و دشمنان اعتماد کرد و تنها باید به قدرت و نصرت الهی تکیه کرد و امروز باید پای کار دین خداوند و مکتب امام حسین(ع) باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک فریضه مهم و قطعی و ازمطالبات مهم مقام معظم رهبری است،گفت: باید جهاد تبیین را جدی گرفت و همه توان را برای تحقق این نسخه شفا بخش در جنگ شناختی به کارگیری کرد.
 
تاج آبادی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) در همه ابعاد کارآمد و توانمند است ، افزود: امروز نیاز به حاج قاسم ها برای نشان دادن کارآمدی انقلاب داریم چراکه حاج قاسم با جبهه مقاومت کارآمدی تفکر امامین انقلاب را به دنیا نشان داد.
 
وی با اشاره به اهمیت تجلیل از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس بیان کرد: جانبازان در بی مهری های روزگار رنگ نباختند و مقتدرانه راه یاران شهید خود را ادامه دادند و نباید بگذاریم جانبازان عزیز در این شلوغی های روزگار فراموش شوند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار