کوی جهاد و مقاومت/ در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

کارشناس مسائل اقتصادی: حوزه اقتصادی بستر اصلی جنگ شناختی دشمن است

شاه‌ویسی با بیان اینکه اقتصاد یکی از ابزار‌های دشمن در جنگ شناختی است، گفت: تاکنون گفتمان در حوزه مسائل اقتصادی را نتوانسته‌ایم تغییر دهیم. در اغتشاشات اخیر جریان معاند با حضور در فضای مجازی اقدام به بالا بردن قیمت ارز کرد.
کد خبر: ۵۶۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ - 10January 2023

حوزه اقتصادی بستر اصلی جنگ شناختی دشمن استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «ساسان شاه‌ویسی» کارشناس مسائل اقتصادی و رئیس موسسه فرهنگی اندیشه و تدبیر انقلاب اسلامی، در سومین روز همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه طی ۴۰‌سال گذشته اقتصاد ایران با توجه به بسترسازی رو به جلو بوده است، اظهار داشت: تا زمانی که نتوانیم تولید ثروت کنیم پیشروی نخواهیم کرد.

شاه‌ویسی افزود: آمریکا برای اینکه بتواند در بازار‌های جهانی حضور پیدا کند، خیلی از قوانین را زیر پا می‌گذارد.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد یکی از ابزار‌های دشمن در جنگ شناختی است، تصریح کرد: تاکنون گفتمان در حوزه مسائل اقتصادی را نتوانسته‌ایم تغییر دهیم. در اغتشاشات اخیر جریان معاند وقتی نتوانست در میدان اقدامی انجام دهد با حضور در فضای مجازی اقدام به بالا بردن قیمت ارز کرد.

رئیس موسسه فرهنگی اندیشه و تدبیر انقلاب اسلامی گفت: اقتصاد ایران طبق آخرین آمار صندوق بین‌المللی پول در سال ۲۰۲۲، یکی از اقتصاد‌های پیش‌رو است، اما جنگ شناختی باعث می‌شود که به خوبی این مسئله نمایان نشود.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در حاشیه آن، نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت»، ویژه دستاورد‌های پنج ساله ادارات کل این بنیاد، از روز شنبه ۱۷ دی با حضور معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار کرده که تا بیست و یکم دی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار