کوی جهاد و مقاومت/ در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

عضو مجلس خبرگان رهبری: همه موظف به جهاد تبیین هستیم/ دشمن مطالب شبهه‌دار را با روکش شیرین در فضای مجازی ارائه می‌کند

اسماعیلی با تاکید بر اینکه همه موظف به جهاد تبیین هستیم، گفت: حضور در گروه‌های فضای مجازی که ضررهای فکری، اعتقادی و اخلاقی در پیش دارد، گناه است.
کد خبر: ۵۶۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ - 10January 2023

عضو مجلس خبرگان رهبری: همه موظف به جهاد تبیین هستیم/ دشمن مطالب شبهه‌دار را با روکش شیرین در فضای مجازی ارائه می‌کندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری در چهارمین روز همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح امروز (سه‌شنبه) درخصوص حضور در کانال‌های فضای مجازی اظهار داشت: حضور در گروه‌های فضای مجازی که ضررهای فکری، اعتقادی و اخلاقی در پیش دارد، گناه است.

اسماعیلی با بیان اینکه ما امروز موظف به جهاد تبیین هستیم، گفت: اگر حضور در کانالی باعث شبهه شود نباید وارد شویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دشمن مطالب شهبه‌افکن را با روکش‌های شیرین به مخاطب ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید از پرسه زدن در فضای مجازی پرهیز کنیم چرا که دشمن در فصای مجازی در کمین است، گفت: باید مدیریت شده وارد فضای مجازی شویم چرا امروز فضای مجازی اعتیاد آور است.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در حاشیه آن، نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت»، ویژه دستاورد‌های پنج ساله ادارات کل این بنیاد، از روز شنبه ۱۷ دی با حضور معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار کرده که تا بیست و یکم دی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار