فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خبر داد؛

کمک‌رسانی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) به بازگشایی معابر در روز برفی

سردار «اکبری» گفت: با توجه به بارش سنگین برف در چهارمحال و بختیاری یگان‌های مهندسی، نواحی بسیج و گروه‌های بسیج سازندگی جهت امدادرسانی و بازگشایی معابر به کمک مردم استان شتافتند.
کد خبر: ۵۶۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ - 10January 2023

کمک‌رسانی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) به بازگشایی معابر در روز برفی چهارمحال و بختیاریسردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد، از همکاری نواحی بسیج، یگان‌های مهندسی و گروه‌های بسیج سازندگی با شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان خبر داد و اظهار داشت: یگان‌های مهندسی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) همچنین نواحی بسیج در استان گسترده هستند بنابراین و به علت بارش سنگین برف به این مراکز ابلاغ شد تا در بازگشایی معابر به کمک مردم بشتابند.

وی افزود: سعی داریم با تمام توان برای کمک به بازگشایی معابر اقدام کنیم تا به این ترتیب مردم در چهارمحال و بختیاری طعم شیرین بارش رحمت الهی را احساس کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: گروه‌هایی از بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در مرکز استان یعنی شهرکرد نیز به کمک شهرداری رفته و نسبت به بازگشایی معابر اقدام کردند تا هرچه سریع‌تر امکان تردد مردم فراهم شود و خللی در این خصوص برای شهروندان ایجاد نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار