رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش:

فرهنگ دفاع مقدس جامعه را در برابر توطئه‌های دشمن بیمه می‌کند

امیر سرتیپ دوم فولادی گفت: فرهنگ دفاع مقدس راهبردی و راهگشاست و می‌تواند جامعه را در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دنیای استکبار بیمه کند.
کد خبر: ۵۶۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ - 10January 2023

فرهنگ دفاع مقدس ما را در برابر توطئه دشمنان بیمه می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محمد رضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در نخستین یادواره شهدای والامقام ارتش در مناطق ۶ و ۷ تهران، اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ما توفیق حضور در این مراسم نورانی را که مزین به نام شهداست، عنایت کرد.

فولادی ادامه داد: مهم‌ترین هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا، رساندن پیام آنان به جامعه مخاطب، نسل جوان و مردم شریف ایران اسلامی است.

وی افزود: آگاه کردن مردم نسبت به فرهنگ ناب دفاع مقدس یکی از رسالت‌های سنگین دستگاه‌های فرهنگی کشور است؛ چراکه این فرهنگ راهبردی و راهگشاست و می‌تواند جامعه را در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دنیای استکبار بیمه کند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش عنوان کرد: امروز ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت در سطح جامعه مصداق جهاد تبیین است.

امیر فولادی خاطرنشان کرد: فلسفه برگزاری اینگونه مراسمات ارزشی جلوگیری از تحریف فرهنگ دفاع مقدس و همچنین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست.

وی با تاکید بر اینکه شهدا پرچم‌داران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند، گفت: امروز وظیفه ما سرکشی از خانواده شهدا و حفظ فرهنگ و هویت جامعه ایثارگران کشور است که در واقع این موضوع همان هویت انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش اظهار داشت: شهدا مهم‌ترین شاخص ارزیابی سلامت روحانی جامعه محسوب می‌شوند.

امیر فولادی عنوان کرد: جامعه ما باید خود را با آرمان‌های شهدا مطابقت دهد و هرچقدر ما به آرمان و اهداف شهدا نزدیک شویم به همان میزان در مسیر نورانی حق هدایت شده‌ایم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار