با صدور پیامی:

اسلام بواسطۀ انقلاب اسلامی نظام سلطه را به چالش کشیده است

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام در بیانیه‌ای هتاکی نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اسلامی را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۶۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ - 10January 2023

سال‌هاست اسلامِ نبوی به جان تمام هستی شرق و غرب افتاده است وشرق رابی‌رمق و غرب رادرسراشیبی افول قرارداده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «حسین تمرخانی» مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام دربیانیه‌ای هتاکی نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

سال‌هاست اسلامِ نبوی به جان تمام هستی شرق و غرب افتاده است وشرق رابی‌رمق و غرب رادرسراشیبی افول قرارداده است. اسلام بواسطۀ انقلاب اسلامی،سیلی محکمی به دهان اسلامِ سکولار زده و نظام سلطه رابه چالش کشیده است و حالا دین مبین اسلام این روزها چنان قوی ظاهر شده که دیگراسلام منزوی نیست. امادر کشورهایی که ادعای آزادی دارند ازآنها اعمالی سر میزند که هر از گاهی به اعتقادات و باورهای ملت قهرمان ایران توهین میکنند. در گذشته جسارت و اهانت به قران کریم و ساحت مقدس پیامبر ص و امروز که دستشان به قدرت عظیم ایران نمی رسد و هیمنه و بزرگی ایران را تاب نمی آورند توهین به بزرگترین رهبر، بزرگترین انقلاب و جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابهای صهیونستی رادر دستور کار خود قرار دادند ، اما این پیوستگی نامیمون آمریکا و سعودی و صهیونیستی و نوکرانشان همچون فرانسه بدانند که با توهین و جسارت کار به جایی نمی برند بلکه ملت ایران بیدارتر و با بصیرت تر در مقابله با استکبار می شود.

حال که نشریه وقیح فرانسوی با توهین به آزاده ترین رهبر جهان اسلام، بی حرمتی را در ساحت رسانه به اوج رسانده، ما حوزویان استان ایلام هم این حرکت شنیع و غیر انسانی و ضد دینی و بغض‌آلود نشریه فرانسوی را درتعرض به باورهای ملت مسلمان ایران، مرجعیت شیعه و اسلام ناب محکوم نموده و پیگیری این موضوع را از سازمانهای بین المللی جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان واقعی خواهانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها