معاون اجرایی ارتش:

ارتش همچون سدی آهنین در مقابل دشمن ایستاده‌ است

امیر سرتیپ محمودی گفت: امروز جوانان ولایتمدار ما در دانشگاه‌های افسری ارتش با الگوپذیری از شهدا، همچون سدی آهنین در مقابل دشمن ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۶۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ - 11January 2023

دانشجویان دانشگاه‌های افسری با الگوپذیری از شهدا قله‌های افتخار را فتح می‌کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در مراسم صبحگاه دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: این روز‌ها در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به نام و یاد امیر سرلشکر «منصور ستاری»، آن شهید فقید، عزیز و شجاع نیروی هوایی و همرزمان شجاعش ثبت و ضبط شده است.

امیر محمودی افزود: شهید ستاری پس از سال‌ها تلاش و کوشش و حفظ امنیت مرز‌های هوایی کشور به‌ویژه در هشت سال دفاع مقدس و در دوران سازندگی، یک نیروی هوایی پا در رکاب، متحرک و آماده برای هرگونه مأموریت را پایه‌ریزی کرد. امروز دانشجویان دانشگاه‌های افسری با الگو‌پذیری از شهدای پرافتخار ارتش، راه شهیدان عزیز را ادامه داده و قله‌های افتخار را فتح می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از فرمانده و دست‌اندرکاران دانشگاه هوایی شهید ستاری در امر آموزش درست دانشجویان گفت: مجموعه دانشگاه شهید ستاری تا به امروز تمام مسائل آموزشی و تربیتی را با برنامه‌ریزی دقیق، به شایستگی آماده کرده و به سرانجام رسانده است؛ امیدوارم که بتوانیم این کار‌ها و فعالیت‌ها را در مراسم دانش‌آموختگی و تحلیف دانشگاه‌های افسری به معرض نمایش بگذاریم.

معاون اجرایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها اعم از نیروی انسانی متعهد، با دانش و دارای علم از ظرفیت‌های بی‌شماری برخوردار است.

سرتیپ محمودی با بیان اینکه دانشگاه شهید ستاری مظهر تحول در نیروی هوایی است، عنوان کرد: امروز جوانان ما در دانشگاه‌های افسری ارتش با ولایت‌پذیری از فرمانده معظم کل قوا همچون سدی آهنین در مقابل دشمن ایستاده‌اند که این خود تمام نقشه‌های دشمنان نظام را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار