معاون اجرایی ارتش:

خدمت‌رسانی ارتش در حوزه محرومیت‌زدایی ادامه دارد

امیر سرتیپ محمودی با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی ارتش تداوم می‌یابد، گفت: در حال حاضر پروژه‌های راه‌سازی و مدرسه‌سازی در مناطق دورافتاده در دست اقدام است.
کد خبر: ۵۷۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱ - 01February 2023

خدمت‌رسانی ارتش در حوزه محرومیت‌زدایی ادامه داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمودی» معاون اجرایی ارتش، از پروژه‌های محرومیت‌زدایی ارتش در کرمان، از جمله پروژه‌های راه‌سازی در مناطق بشاگرد بازدید کرد.

امیر محمودی  در ادامه در نشست با فرماندهان ارشد استان کرمان اظهار داشت: در سال‌های اخیر در بعضی مناطق استان کرمان به‌ویژه جنوب و جنوب‌شرق، پروژه‌های راه‌سازی نیروی زمینی ارتش توسط گروه ۴۵۵ مهندسی، تحت هدایت قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق به‌صورت شایسته انجام شده است.

معاون اجرایی ارتش افزود: همچنین از دیگر اقدامات قابل تقدیر قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق در استان کرمان، انجام پروژه‌های آبرسانی و جلوگیری از قاچاق و تردد غیرمجاز در مناطق مرزی است که به بهترین شکل ممکن مدیریت شده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی ارتش تداوم می‌یابد، گفت: در حال حاضر پروژه‌های راه‍سازی و مدرسه‍سازی در مناطق دورافتاده و انجام کمک‌های مؤمنانه و تهیه جهیزیه برای خانواده‌های کم‌برخوردار در دست اقدام است.

امیر سرتیپ محمودی با اشاره به اقدامات ارتش در مناطق زلزله‌زده خوی گفت: ارتش با حفظ وظیفه ذاتی خود که دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران است، هر زمان اتفاقی در هر کجای ایران عزیز رخ دهد به‌صورت خودجوش در آنجا حضور پیدا کرده و در کنار مردم است. در زلزله خوی، در همان ساعات اولیه بلافاصله قرارگاه شمال غرب نزاجا با حضور در منطقه، امکانات اولیه را بین زلزله‌زدگان توزیع کرد. همچنین اقدامات آواربرداری، ساماندهی و اسکان موقت با همکاری ارتش تداوم دارد.

معاون اجرایی ارتش، پیش از کرمان، از سواحل مکران و پروژه‌های در دست اجرای نیرو‌های هوایی و دریایی ارتش در این مناطق بازدید کرده بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها