معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران:

اشتغال جوانان سرباز در دستور کار ارتش است

امیر محمودی گفت: اشتغال جوانان سرباز طبق رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در دستور کار ارتش است.
کد خبر: ۵۶۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ - 26January 2023

اشتغال جوانان سرباز در دستور کار ارتش استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پانزدهمین جشنواره جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (پنج شنبه) در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پانزدهمین جشنواره جوان سرباز ارتش، پیرو منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و با هدف توجه ویژه به جوانان سرباز برگزار شد.

وی با تأکید بر اهمیت خلاقیت و امید در جوانان تصریح کرد: نهادینه‌کردن حس پیروزی و موفقیت در سربازان، از اهداف اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در راستای عمل به تدابیر فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است‌.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به معرفی الگوهای نامناسب توسط دشمنان اظهار کرد: جوانان و سربازان انقلابی در مقابل پمپاژ رسانه‌ای، تفرقه‌افکنی و توطئه‌پراکنی دشمنان، فریب نمی‌خورند و با تقویت اعتماد به نفس و خودباوری و توکل بر خداوند، آینده کشور را تضمین می‌کنند.

امیر سرتیپ محمودی تصریح کرد: موضوع اشتغال سربازان طبق رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در دستور کار ارتش است تا سربازان عزیزمان در دوران سربازی خود بتوانند حداقل یک فن را فرا بگیرند و بتوانند در زندگی‌شان به عنوان یک شغل مورد استفاده قرار بدهند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: در این جشنواره که در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، خیل عظیمی از سربازان در آن شرکت می کنند و از میان آنها در حوزه های مختلف برترین ها انتخاب و تقدیر می‌شوند.
وی با اشاره به تقدیر از فرماندهان برتر در حوزه سربازی خاطر نشان کرد: از بین تمامی فرماندهان فعال در حوزه سربازی، از پنج فرمانده نمونه که بهترین نمره را کسب کرده اند، تقدیر به عمل می‌آید.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدای سرباز نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها