با موضوع داستان کوتاه دفاع مقدس؛

مرحله استانی جشنواره جایزه ادبی «یوسف» در قم برگزار می‌شود

معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره جایزه ادبی یوسف در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ - 11January 2023

مرحله استانی جشنواره جایزه ادبی «یوسف» در قم برگزار می‌شود«وحید رسولی» معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: دوازدهمین دوره مرحله استانی جشنواره جایزه ادبی یوسف با موضوع داستان کوتاه دفاع مقدس با مشارکت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره در بخش بزرگسالان با موضوع دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت، بخش نوجوان با رعایت اسلوب داستانی نویسی ویژه این گروه سنی و بخش ویژه با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» برگزار می‌شود.

رسولی با تاکید بر اینکه داستان‌های ارسالی باید به صورت ورد تایپ شده بوده و از چهار هزار کلمه بیشتر نباشد، عنوان کرد: جوایز مرحله استانی دوازدهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف ۱۵۰ میلیون ریال، ۱۲۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون ریال ویژه نفرات اول تا سوم در هر بخش در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر تا اول اسفند سال جاری، آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ (وحید رسولی) و یا رایانامه jayezeadabiyousef۱۰qom@gmail.com ارسال نموده و یا با شماره ۰۲۵۳۳۵۵۴۲۱۱ مربوط به دبیرخانه جشنواره واقع در انتهای بلوار شهید صدوقی، ضلع جنوبی میدان مفید، ساختمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها