فرمانده سپاه شهرستان بابل:

رسانه‌ها حقیقت شعار «زن، زندگی، آزادی» را به درستی تبیین کنند

«بابایی» گفت: شعار زن زندگی آزادی از جمله اصول اخلاقی جمهوری اسلامی ایران و رسالت انقلاب اسلامی است و باید رسانه‌ها با تحلیل درست از روایات‌ آن را برای جامعه امروزی تبیین کنند.
کد خبر: ۵۶۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵ - 11January 2023

رسانه‌ها به تبیین درست «زن، زندگی، آزادی» بپردازندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مهرداد بابایی» فرمانده سپاه شهرستان بابل امروز به مناسبت روز قشر بسیج رسانه در دیدار صمیمی با اعضای بسیج رسانه این شهرستان ضمن گرامیداشت این روز و قدردانی از زحمات این قشر اظهار داشت: رسانه نقش تاثیرگذاری در جامعه امروزی دارد و رسانه خوب باید با امانتداری، دلسوزی، نگاه عدالت محور و نقدپذیری فارغ از جناح بندی سیاسی بهترین قاضی در بررسی و سنجش عملکرد دست اندرکاران جامعه باشد.

بابایی گفت: بنابراین شاید بتوان گفت که امروزه دوران حاکمیت سیاسی و سلطه قدرت‌های نظامی به پایان رسیده و عصر تسخیر اذهان افکار عمومی با سلاح امواج و رسانه‌ها در حال شکل گیری است؛ که باید با روشنگری درست از یک روایت بصیرت جامعه امروزی را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: شعار زن زندگی آزادی از جمله اصول اخلاقی جمهوری اسلامی ایران است و رسالتی است که انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سالی که از شکل‌گیری آن گذشته، تمام تلاشش را کرده است که زن، حق خودش را بگیرد و حال مدعیان غرب گرا از این شعار علیه این نظام استفاده کرده اند و سنگ کسانی را به سینه می‌زنند که خود نقض کننده این حقوق در کشور شان می‌باشند.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: دشمن با این سلاح به جنگ با اسلام آمده است و این حرکت راهبردی اوست تا فعالان فرهنگی را در این حوزه به چالش بکشاند پس باید رسانه‌ها با تحلیل درست از روایاتها آن را برای جامعه امروزی تبیین کنند.

بابایی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران خود مخالف نظام دیکتاتوری است نظامی که برخی از کشور‌های اروپایی مدعی خود تحت سلطه دیکتاوری این چنین شعار را علیه نظام دموکراسی ایران سر می‌دهند.

وی با اشاره به هجمه استکبار جهانی در ورود به جنگ نرم هدف قرار دادن فرهنگ غنی امت اسلامی تاکید کرد: بطور یقین، نقش رسانه‌ها در این زمینه بی‌بدیل است.

در پایان این دیدار به مناسبت در پیش بودن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از تعدادی از خواهران عضو بسیج رسانه شهرستان بابل تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار