وزیر کشور:

جمهوری اسلامی در برابر دشمنان تسلیم نخواهد شد

احمد وحیدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در برابر دشمنان تسلیم نخواهد شد افزود: ایران اسلامی با قدرت به پیش می‌رود و موانع را یکی پس از دیگری کنار می‌زند.
کد خبر: ۵۶۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷ - 11January 2023

جمهوری اسلامی در برابر دشمنان تسلیم نخواهد شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری قم گفت: قم بزرگ مرکز علم و فقاهت و مرکز محبت و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت است که به برکت وجود حضرت معصومه (س) در این شهر تبلور یافته است.

وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب در قم شعله کشید و دشمنان اسلام را به مذمت کشاند بیان داشت: خدا را شاکریم که جز امتی محسوب می‌شویم که برترین بانوی جهان هستی متعلق به آن امت است.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم برای امتی هستیم که تمام اهل بیت به وجود دختر پیامبر اسلام می‌بالند و افتخار می‌کنند و این همه بزرگی از آن بانوی بزرگی است که بهانه خلق هستند.

وزیر کشور ابراز داشت: عظمت زن تا به آنجا بالا رفته که اشرف مخلوقات و دوم نفر هستی حضرت علی (ع) خلقت آنان وابسته به به شخصیت حضرت زهرا (س) است.

وحیدی بیان داشت: غربی‌ها و دیگران از معارف اسلامی و زنی که در مکتب اسلام تربیت یافته آگاهی ندارند.

وزیر کشور عنوان داشت: غربی‌ها با همه مصائبی که برای زن درست کردند و او را به برده کشی کشیدند خنده دار است که آنان بخواهند به ما یاد دهند که مقام زن چیست.

وی گفت: آنچه در مجله ضد دین آمده در حقیقت واقعیت امروز غرب است و علت مخالفت غرب با جمهوری اسلامی نیز احیای اسلام است.

وزیر کشور با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی آن را افتضاح اخلاقی برشمرد و گفت: این اهانت به فردی با معیار‌های بالای انسانی از قدر او کم نمی‌کند و او در قلب میلیون‌ها انسان آزاده و مسلمان جهان جای دارد.

وحیدی ابراز داشت: آنان تصور می‌کنند با این اقدامات مبتذل می‌توانند اندکی از ارادت و عشق امت اسلام را نسبت به ایشان کمک کنند.

وی ابراز داشت: فرهنگ هتاکانه ضد خدا و ضد دین در نشریه فرانسوی دیده می‌شود که نشان از تفکر جامعه غربی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در برابر دشمنان تسلیم نخواهد شد افزود: ایران اسلامی با قدرت به پیش می‌رود و موانع را یکی پس از دیگری کنار می‌زند و امروز همه ارکان نظام اسلامی در حال کار و فعالیت هستند.

وحیدی افزود: انسان‌های تهی از انسانیت، حاکمیت جوامع را به دست گرفتند و جنایاتی علیه ملت‌ها انجام می‌دهند که البته در حال فروپاشی و افول هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر شکست خوردند افزود: ضد انقلاب همه توان خود را در خارج و داخل کشور به میدان آورده و البته بسیاری از این افراد تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفتند و امیدواریم این افراد به دامن کشور باز گردند کما اینکه برخی‌ها نیز پشیمان شدند و بازگشتند و البته با افرادی که دست به جنایات زدند برخورد خواهد شد که زمینه این اقدامات نیز توسط دشمنان فراهم شده است که آنان در خون همه عزیزانی که این روز‌ها در کشور جان باختند شریک هستند.

وزیر کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی بدون واهمه و توسل به خون‌ها پاک شهدا مسیر خود را دنبال می‌کند و به جلو حرکت می‌کنند.

وی عنوان داشت: پروژه‌های عمرانی در قم و در جای جای کشور نیز در حال انجام است نشان از آن دارد که کشور و نظام در حال پیشرفت است.

وی گفت: کار‌های خوبی در شهرداری قم انجام شده است قم باید شهری نمونه در تمامی جهات باشد.
کد خبر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار