دیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید «اکبری» با خانواده شهدا+ تصاویر

فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز مادر با تعدادی از مادران بزرگوار شهدا در قم دیدار کرد.
کد خبر: ۵۶۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷ - 11January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز مادر با همسران و مادران تعدادی از شهدای بزرگوار دفاع مقدس و مدافع حرم در قم دیدار کرد.

وی در این دیدار‌ها ضمن تبریک فرا رسیدن ایام سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن به مادران و همسران شهدا اظهار داشت: هدف از تجلیل از خانواده‌های شهدا یادآوری به خودمان است که از وظایفی که در قبال خون شهدا داریم غافل نشویم.

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تاکید بر خواندن وصیت نامه شهدا اظهار داشت: حقیقتا با عمل به وصایای شهدا می‌توان از بسیاری از تنگنا‌ها و مشکلات عبور کرد و شرط عبور آن است که همه اعمال مان خدایی باشد و در تمام امورات خدا را شاهد و ناظر بر اعمال مان بدانیم.

فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت عزت آفرین امروز کشور را حاصل مجاهدت‌های شبانه روزی نیرو‌های مسلح کشور و در راس آن‌ها شهیدان والامقام دانست و افزود: این مجاهدت‌ها باعث شده که هرچند وقتی که دشمن در پی آشوب و برهم زدن کشور می‌شود، چون به سد شکست ناپذیر مردم و نیرو‌های مسلح مردمی برخورد می‌کند، رسوا می‌شود.

در دیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری با خانواده‌های معظم خلبان شهید علی اصغر آفرین شهریار و شهیدان عزیز احمد مقدم منش، سعید سامانلو و سید محمد رباط جزی، حجت الاسلام کریم اسدی مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه شهید اکبری نیز حضور داشت و با تقدیم لوح، تندیس و هدایایی از صبر و استقامت خانواده‌های شهیدان تجلیل شد.

دیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویر              دیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهدا + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار