شهادت نوجوان ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک نوجوان ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در جنین به شهادت رسیده است.
کد خبر: ۵۶۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ - 13January 2023

شهادت نوجوانی ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت «عبدالهادی فخری یوسف نزال» نوجوان ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی در شهرک قباطیه خبر داد.

گفته شده که این نوجوان فلسطینی شامگاه پنجشنبه در شهرک قباطیه در جنوب جنین به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود که ساعتی بعد بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

این وزارتخانه اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ فلسطینی از جمله سه کودک در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

صبح پنجشنبه همچنین وزارت بهداشت اعلام کرد که ۱۰ فلسطینی در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس واقع در کرانه باختری زخمی شدند که پنج نفر از آن‌ها با گلوله جنگی هدف قرار گرفته‌اند.

نظامیان صهیونیست صبح روز پنجشنبه به شهر مناطق مختلف شهر نابلس یورش بردند و نیرو‌های مقاومت فلسطین نیز به مقابله با آن‌ها پرداخته و درگیری میان آن‌ها رخ داد.

از سوی دیگر در ادامه اقدامات ضدبشری صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد تصویب پیش‌نویس قانون لغو تابعیت اسرای ساکن اراضی ۱۹۴۸ توسط پارلمان رژیم صهیونیستی در راستای اخراج گسترده فلسطینیان و مقابله با حضور آنان در سراسر فلسطین است. این باشگاه اعلام کرد: این روند اخراج هیچ‌گاه متوقف نشده و رویه‌های آن با ارائه ابتکارات و قوانین نژادپرستانه گسترده‌تر شده است و در سال‌های اخیر به مهمترین ابزار اشغالگران برای آواره کردن فلسطینیان از این سرزمین تبدیل شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار