شهادت نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست

منابع فلسطینی بامداد چهارشنبه از شهادت یک نوجوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
کد خبر: ۵۵۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ - 23November 2022

شهادت نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی بامداد چهارشنبه از شهادت یک کودک ۱۶ ساله فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «احمد امجد شحاده» نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی درپی اصابت گلوله نظامیان اشغالگر به وی از ناحیه قلب به شهادت رسید.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین پیش از این از زخمی شدن ۶ جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان اشغالگر که به منطقه شرقی شهر نابلس یورش برده بودند، خبر داده بود. در این درگیری‌ها ده‌ها فلسطینی هم به دلیل بکارگیری گاز اشک آور از سوی نظامیان صهیونیست دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین یک آمبولانس متعلق به هلال احمر در نابلس را هدف قرار دادند.

این در حالی است که مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.

در این گزارش آمده که در ۲۴ ساعت اخیر، ۵ عملیات تیراندازی علیه نظامیان اشغالگر صهیونیست در کرانه باختری به وقوع پیوسته و فلسطینیان در چندین نقطه با صهیونیست‌ها درگیر شدند که طی آن یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.

این نظامی صهیونیست در جریان درگیری‌های اردوگاه العروب در الخلیل هدف سنگ‌پرانی فلسطینیان قرار گرفت و مجروح شد.

جوانان فلسطینی ۴ مرتبه هم اقدام به پرتاب کوکتول مولوتف به سمت نظامیان اشغالگر صهیونیست کردند.

از ابتدای سال جاری میلادی شمار عملیات مقاومتی در کرانه باختری به طور فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده است. براین اساس از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، ۲۹ شهرک نشین و نظامی صهیونیست در جریان عملیات‌های مقاومتی به هلاکت رسیده اند که در مقایسه با ۱۷ سال اخیر، آماری بی سابقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار