سخنگوی کمیسیون تلفیق:

بررسی کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق تا سه‌شنبه به اتمام می‌رسد

زارع گفت: پیش بینی می‌کنیم که بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق تا روز سه‌شنبه به اتمام برسد.
کد خبر: ۵۶۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ - 14January 2023

بررسی کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق تا سه‌شنبه به اتمام می‌رسدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «رحیم زارع» سخنگوی کمیسیون تلفیق در حاشیه نشست کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور اظهار داشت: ما پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، آئین‌نامه داخلی این کمیسیون را بررسی و تصویب خواهیم کرد. به واقع این آئین‌نامه در کنار آئین‌نامه داخلی مجلس چارچوب کار کمیسیون را مشخص می‌کند.

زارع ادامه داد: همچنین کمیسیون تلفیق در جلسه نوبت عصر امروز خود به بحث و بررسی شاخص‌های کلان بودجه تقدیم شده، می‌پردازد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه کمیسیون تلفیق در نوبت صبح و عصر و یا حتی اگر لازم بود در نوبت شب جلسات خود را پیگیری خواهد کرد، گفت: پیش بینی می‌کنیم که بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق تا روز سه‌شنبه به اتمام برسد، البته ممکن است کار به روز چهارشنبه هم بکشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس جمهور در دوم بهمن ماه برای دفاع از کلیات لایحه، تاکید کرد: اگر بر اساس تصمیم نمایندگان کلیات لایحه تصویب شود، ما وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه خواهیم شد و ابتدا به مباحث درآمدی و در ادامه به مباحث هزینه‌ای بودجه رسیدگی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: همچنین اگر کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس رد شود، دولت باید یکسری اصلاحات را در بودجه انجام دهد تا این لایحه مجدداً در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار