دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با آیت‌الله «جوادی آملی»

حجت‌الاسلام «لقمانپور» امروز با آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۶۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 15January 2023

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با آیت الله «جوادی آملی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم امروز همزمان با سالروز نامه تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف رهبر شوروی سابق، با آیت‌الله «عبدالله جوادی آملی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام لقمانپور در این دیدار، با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س)، پیام سلام و تحیت و آرزوی صحت و سلامتی از سوی سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به آیت‌الله جوادی آملی تقدیم کرد.

وی همچنین گزارشی کلی از فعالیت سازمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل متبوع استان قم به عنوان ممیزی و متولی چاپ کتب مربوط به حوزه دفاع مقدس و نیز راه‌اندازی رشته‌های دانشگاهی حوزه ایثار و جهاد و شهادت در قم ارائه کرد.

لقمانپور همچنین از محضر آیت الله جوادی آملی درخواست کرد تا تمامی آثار حجمی و فیزیکی و کتب تالیفی ایشان پیرامون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در اختیار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم قرار داده شود.

این مرجع عظام تقلید نیز با ابراز خرسندی از تصاویر اهدا شده مربوط به شهدای روحانی، خاطراتی را از ابلاغ نامه تاریخی حضرت امام (ره) به میخاییل گورباچف رهبر شوروی سابق در دی سال ۱۳۶۷ بازگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها